Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet

  • 15 October 2017
  • 4 reacties
  • 6615 Bekeken

Goedemiddag,

mijn afstandbediening, die ik destijds van vodafonethuis bij mijn Entone hd recorder heb ontvangen, werkt niet meer. Het lampje op de ab blijft constant knipperen en wat ik ook doe (recorder resetten, nieuwe batterijen, alle toetsen één voor één proberen), niks helpt. Mijn afstandbediening lijkt op de afbeeliding, maar bij mij staat er een logo van vodafone onder.

Kunt u mij helpen?
icon

Beste antwoord door Sander 17 October 2017, 10:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi Miekje78,

Het LED lampje blijft knipperen? Dan is een reset van de afstandsbediening waarschijnlijk de oplossing. Zie dit topic over de afstandsbediening hoe dat werkt. Dit is een stappenplan dat de klantenservice ook volgt.

Helpt dat niet? Laat dan weten op welk punt je blijft hangen en ik help je aan een nieuwe afstandsbediening. 😉
Hoi, mij afstandsbediening doet dat ook. En wat ik doe hij blijft maar knipperen.
Wat kan ik nog doen? Want resetten doet hij niet.
Reputatie 7
Hoi rob38, stuur mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) en ik verstuur een nieuwe!
Reputatie 7
Hoi rob38,

Bedankt voor de gegevens! Een nieuwe afstandsbediening is onderweg. In de tussentijd kun je met de afstandsbediening van je andere box trouwens wel beide TV Boxen bedienen. 🙂

Reageer