Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet goed meer

  • 18 March 2018
  • 5 reacties
  • 290 Bekeken

Van onze afstandbediening werken er enkele knopjes niet meer, kan deze worden vervangen? Is nog een Vodafone.
icon

Beste antwoord door Sterre 19 March 2018, 12:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi de berenboot!

Ik heb zojuist een afstandsbediening voor je besteld. Deze is binnen 5 dagen bij je thuisbezorgd! Zodat de familie in de berenboot weer lekker TV kan kijken. Veel plezier! 😃
Fijn dat dit ook op deze manier geregeld wordt. Dank je wel Sterre!
Telefonisch contact met T-Mobile klantenservice, daar moet je wel heel veel geduld voor hebben! Misschien een verbeterpuntje?
Hi de berenboot!

Ik heb zojuist een afstandsbediening voor je besteld. Deze is binnen 5 dagen bij je thuisbezorgd! Zodat de familie in de berenboot weer lekker TV kan kijken. Veel plezier! :D


Hallo Sterre. Bij mij een vergelijkbaar probleem. De STB en Guide toets werken maar heel moeilijk meer. Resetten met code 2051 heeft geen effect. En als ik een andere afstandbediening van de 2e aansluiting erbij pak reageert de controller vlekkeloos op die signalen. Dus denk dat ik ook aan een nieuwe afstandbediening toe ben :)
Vriendelijke groet, Erwin Ducheine
Reputatie 7
Hi educheine!

Ik geloof dat je er al alles aan hebt gedaan om de afstandsbediening wel goed zijn werk te kunnen laten doen. Hij heeft er zo te lezen jammergenoeg geen zin meer in. Ik heb daarom een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Binnen 5 werkdagen heb je 'm binnen!
Top, dankjewel Sterre. Zal 'm met plezier ontvangen 🙂

Reageer