Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet goed meer

  • 11 April 2018
  • 5 reacties
  • 162 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Kan er een nieuwe afstandsbediening worden opgestuurd? Een aantal knoppen werken niet goed meer.
icon

Beste antwoord door Sterre 11 April 2018, 15:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hoi meam!

Ik ga ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk weer fijn kunt zappen! Heb je al nieuwe batterijen erin gedaan? Zo ja, zou je een reset van de afstandsbediening willen doen? Hier lees je hoe je dat doet. Dit is waarschijnlijk de snelste oplossing voor jouw probleem. Laat me weten of het heeft geholpen!
Had er al batterijen in gedaan. Reset geprobeerd maar geen resultaat. Het zijn de knop OK en het knopje om naar rechts te bladeren die het niet goed doen.
Kan er een nieuwe afstandbediening worden gestuurd wand helaas is die kapot
Reputatie 7
Had er al batterijen in gedaan. Reset geprobeerd maar geen resultaat. Het zijn de knop OK en het knopje om naar rechts te bladeren die het niet goed doen.

Jammer dat het niet heeft gewerkt! Maar goed dat je het hebt geprobeerd. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd. Deze ligt binnen 5 werkdagen bij jou op de TV-kast. Veel kijkplezier!
Reputatie 7
Kan er een nieuwe afstandbediening worden gestuurd wand helaas is die kapot

Hoi Mellory!

Welkom op onze Community! Ook voor jou heb ik de vraag om de batterijen te vervangen en een reset te proberen. Hier lees je hoe je een reset kunt uitvoeren. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen! Ik duim voor je 🙂.

Reageer