Beantwoord

Afstandsbedieningen koppelen

  • 30 April 2018
  • 6 reacties
  • 652 Bekeken

Ben net klant van T-Mobile,
Ik heb 2 boxjes (Amino) en een recorder.
De afstandsbed. van de recorder werkt zoals het moet. TV/STB en geluid en tevens CH wisselen.
Maar de 2 boxen met de afst. bedieningen niet!!
De STB wel, dat geeft CH wisseling maar geen geluids instellingen! Ook de TV uitschakelen gaat niet.
Al vele malen de inst. via 991 geprobeerd maar mag niet baten. Lastig daardoor moet ik steeds twee afst.bedieningen gebruiken.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Brian 4 May 2018, 14:01

Bekijk origineel

6 reacties

Inmiddels na lang zoeken de geluidsinstellingen (harder en zachter) gevonden.
In de HL staat dat je als laatste de TV knop moet indrukken maar moet zijn de STB knop!!!

Maar de TV aan en uitschakelen lukt nog steeds niet.??
Reputatie 7
Hi Richard47, top dat je zelf al op onderzoek uit bent gegaan! In dit topic vind je meer informatie over hoe je de afstandsbediening kan koppelen zodat álles werkt. Laat zeker even weten of het gelukt is! 😉
Reputatie 1

Ik probeer mijn loewe tv te koppelen maar dat kan nu niet. Wanneer wel staat er niet bij

 

Reputatie 1

Dit probleem had ik bij ziggo ook maar doe laten het op met een andere ab

 

Reputatie 1

Dit probleem had ik bij ziggo ook maar doe laten het op met een andere ab

 

Die losten het op

Reputatie 6
Badge +2

@Jamaha Goed dat je aan de bel trekt! Op dit moment is het nog niet mogelijk om de afstandsbediening van de Mediabox te koppelen aan jouw TV. Weet dat mijn collega’s druk bezig zijn om dit alsnog te realiseren. Ik adviseer je om dit topic in de gaten te houden, hier plaatsen wij alle updates omtrent de Mediabox: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Reageer