al 3 weken zonder tv aansluiting


Beste T-Mobile

Ik ben het zat! 

3 weken geleden is de monteur geweest om het thuispakket te installeren. Internet deed het na een bezoekje van KPN die iets met het glasvezel moest doen direct maar helaas tv heeft het nooit gedaan. Van alles hebben wij geprobeerd maar het tv kastje kan geen connectie krijgen. Bel dagelijks met tmobile en wordt aan het lijntje gehouden. Iedere keer krijg ik te horen dat zij hiermee bezig zijn en dat het bij de betreffende afdeling ligt. Vorige week is er weer een monteur langs geweest en heeft zelfs een andere modem , ander tv kastje en bekabeling geprobeerd maar niets hielp. Kreeg te horen dat er iets met het tv platform is. Deze aardige man heeft een spoedopdracht verzonden omdat wij al zo lang zonder tv zitten. Hij vertelde mij ook dat er geen storing in huis is en dat het probleem dus bij tmobile ligt! Tv kastje mist informatie waardoor hij geen connectie kan krijgen met de modem. Wij zijn nu weer bijna een week verder en zojuist heb ik weer gebeld met de helpdesk omdat ik maar niks hoor behalve dat ik geduld moet hebben. Sorry maar 3 weken na aansluiting nog het probleem niet hebben opgelost of überhaupt dat de desbetreffende afdeling iets van zich laat horen vind ik echt schandalig. Ik word niet serieus genomen en word aan het lijntje gehouden 

mvg Germaine 

Germaine82 3 jaar geleden

@Sander 

mijn vriend heeft de box iets meer dan een uur geleden aangesloten en hij doet het gewoon. Eindelijk 😊 Het lag dus gewoon al die tijd aan de tv box zelf. 
 

Wij kunnen nu eindelijk tv kijken 

Bekijk origineel

27 reacties

@Sander 

mijn vriend heeft de box iets meer dan een uur geleden aangesloten en hij doet het gewoon. Eindelijk 😊 Het lag dus gewoon al die tijd aan de tv box zelf. 
 

Wij kunnen nu eindelijk tv kijken 

Reputatie 7

Yes! Wat een goed nieuws, @Germaine82

 

Daar ben ik heel erg blij mee. Mijn excuses dat een eerdere monteur dit gemist heeft waardoor het langer heeft geduurd dan noodzakelijk was. Ik heb ook meteen een correctie gemaakt voor de eerste maand voor wat betreft de kosten van je TV abonnement. Deze zul je op de factuur van september terugvinden. 

 

Bedankt voor de terugkoppeling! 

Reageer