Beantwoord

al sinds 28/12 tv probleem

  • 31 December 2020
  • 7 reacties
  • 119 Bekeken

Vanaf 28/12 geen tv. Lees in eerste instantie dat er een landelijke storing is. Die wordt volgens de draad van 29/12 ergens de 39e vroeg in de nacht opgelost!! Niet dus denk ik want wij nog steeds geen tv. Waar kan ik een fatsoenlijke update krijgen over hoe de situatie nu is, en hoe is het mogelijk dat er na 72uur nog steeds geen oplossing is?

icon

Beste antwoord door TAVL 31 December 2020, 12:13

Bekijk origineel

7 reacties

Barneveld en ha ik zie het niet de 39e maar de 30e

Een reactie zou leuk zijn. Al 3 dagen bellen met jullie call centrum werkt frustrerend omdat je daar na 30 min wachten ook geen echt antwoord krihgt

Reputatie 7
Badge +4

Dit is een klant-helpt-klant community, waarbij klanten elkaar helpen en waar nodig een T-Mobile mod meekijkt. Geen chat en dus kan antwoord iets langer duren dan een paar uur. Er is op dit moment volgens mij geen grote storing bekend. Wil niet zeggen dat er lokaal iets mis kan zijn. Het lijkt erop dat jouw decoder een issue heeft met het opnieuw contacten met het netwerk.Daarvoor kun je het volgende doen.

Heb je jouw media convertor, modem en modem al enkele minuten van het stroom af gehaald en vervolgens stuk voor stuk weer aangesloten. Mocht dat niet direct helpen, dan kun je de stroom van de decoder af halen en de UTP kabel er even uit halen. Na een minuutje weer op het stroom zetten en vervolgens wachten tot er op het beeld verschijnt dat er geen server connectie gemaakt kan worden. Dan UTP kabel terug in de decoder plaatsen.

Laat je weten of dit helpt?

Dank je, had even de hoop om op deze manier T-Mobile te bereiken want op een andere manier is het blijkbaar erg lastig. Alles wat je suggereert heb ik al gedaan zonder effect. 

Reputatie 7
Badge +4

De moderators lezen mee en kunnen je zeker aan een oplossing helpen. Ze reageren vanzelf in dit topic. Wat geeft jouw decoder aan? Wat is de foutmelding in beeld?

 

Niets, gaf dat ding maar wat aan. Bij opstarten komt hij niet verder dan “netwerk starten”. 

Wonder oh wonder. Nogmaals alles er af gehaald, zeker 5min stroomloos, daarna 1 voor 1 opgestart. Het werkt weer 😂😂

Reageer