Ik heb sinds afgelopen dinsdag alleen maar beeld op nederland 1,2,3 en heb al van alles geprobeerd maar krijg op alle andere zenders die het normaal wel doen alleen een zwart beeld gevolgd door 'geen signaal' beeld van mijn tv zelf.
Ik heb de router en de tv box meerder malen gereset , zowel stroom, HDMI en UTP kabel opnieuw aangesloten. Niets van dit heeft geholpen.
Via Facebook Messenger ben ik wel in eerste instantie te woord gestaan, maar na een reactie geen opvolging meer. Ook gisteren via de telefoon werd er verteld dat er een storing is, maar nergens is deze te vinden op de website of de community als zijnde actueel.
Graag zie ik dat dit opgelost wordt.
Groet,
Olav
Beste antwoord door Brian
Hi all, aanstaande maandag, dinsdag en woensdag (25, 26 en 27 januari) gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.
Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel.
In dit topic lees je meer!