Amino 610x geeft niet alle kanalen weer.

  • 11 April 2021
  • 8 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 3

Goedemiddag,

Ik heb deze week mijn twee Amino 610x tv decoders ontvangen. Nu heb ik op een decoder een probleem dat deze niet alle kanalen laat zien. Met de andere decoder geen enkele probleem. Ik heb ook de kastjes omgeruild en het probleem blijft en dus ligt het niet aan de bekabbeling.

Ik heb ook contact gehad met de klantenservice en met deze dame alle stappen doorlopen maar het probleem is niet opgelost. Ik denk dat het aan de decoder zelf ligt een technisch mankement.

Misschien dat er een nieuwe decoder kan worden opgestuurd? 

Boris 2 jaar geleden

Hoi @Renze-lwd ,

Goed dat je dit bij ons aankaart! Ik ben direct met je mee gaan kijken naar de stappen die mijn collega met je heeft doorgenomen en ik zie dat er is besloten om een monteur mee te laten kijken naar het euvel. Je hebt via een SMS en e-mail de mogelijkheid om digitaal een afspraak in te plannen met de monteur van Guidion. Deze zal samen met jou de verbinding nalopen. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het ons vooral weten. We zitten voor je klaar!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @Renze-lwd ,

Goed dat je dit bij ons aankaart! Ik ben direct met je mee gaan kijken naar de stappen die mijn collega met je heeft doorgenomen en ik zie dat er is besloten om een monteur mee te laten kijken naar het euvel. Je hebt via een SMS en e-mail de mogelijkheid om digitaal een afspraak in te plannen met de monteur van Guidion. Deze zal samen met jou de verbinding nalopen. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het ons vooral weten. We zitten voor je klaar!

Reputatie 3

@Boris de monteur is geweest en het ligt aan de decoder. Ik neem aan dat er een nieuwe decoder wordt gestuurd? Decoders had de monteur niet bij zich. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Renze-lwd, ik zie nog geen omruiling in het systeem staan dus ik ga dit meteen in gang zetten zodat je binnen vier dagen een vervangende box ontvangt. Zou je de defecte box dan alsjeblieft willen terugsturen net als de vorige keer? Thanks!

Reputatie 3

Hoi @Jason zodra ik de nieuwe heb ontvangen stuur ik de defecte terug. 

Reputatie 3

Hoi @Jason

Nieuwe decoder ontvangen maar die blijft hangen op Connection Error.

Als ik de oude tv decoder aansluit dan doet deze het wel. Alleen laat dan niet alle kanalen zien (reden dat er een nieuwe decoder is gestuurd). 

Reputatie 7

Hoi @Renze-lwd ,

Ik begrijp dat er contact is geweest met de telefonische klantenservice en zij hebben ervoor gezorgd dat de technische dienst dit gaat onderzoeken en oplossen. Super!

Reputatie 3

Nou super? Ik zou gister gebeld worden maar niets gehoord. Ondertussen al meer dan 2 weken geen optimaal gebruik kunnen maken van deze dienst. Dus ja wat is super.

Ik wil graag een goedwerkend tweede tv decoder...... 

 

Reputatie 3

Heb het zelf al opgelost, had gelukkig de andere decoder nog. Welke eerst niet goed werkte. Maar nu ik vandaag ben over gezet naar de nieuwe omgeving werkt ie wel goed. 

De andere heb ik vandaag weer terug gestuurd.

Deze. Topic kan op slot.