Amino a140 geeft de foutmelding "update failed"

  • 10 September 2017
  • 8 reacties
  • 1628 Bekeken

ik heb gister een amino a140 geïnstalleerd voor de 2de tv maar hij blijft update failed aangeven.
wie weet de oplossing zelf van alles geprobeerd maar helpt niet
of is het gewoon verouderd

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Hoi @johnkuijpers, zo'n foutmelding zat je natuurlijk niet op te wachten. Het is ook een vreemde melding. Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord "update failed". Daarom wil ik snel wat zaken nalopen met je.

  • Zit de internetkabel in poort 3 of 4 van het modem aangesloten?
  • Is de verbinding direct? Hiermee bedoel ik dat er geen andere apparatuur (verlengstukjes, switch, adapters) tussen zit. Dus een rechtstreekse verbinding. Desnoods enkel om te testen.
  • Kun je de TV Box even van de stroom halen en de internetkabel loskoppelen. Daarna haal je het modem voor 10 seconden van de stroom. Wacht tot deze volledig is herstart. Daarna start je de TV Box op. Wacht tot de TV Box blijft hangen op "waiting for network". Sluit hierna de box aan.
  • Blijft de melding? Wissel dan de TV Boxen van plaats. Blijft het probleem bij de box of de kabel/TV?

Wat levert dit op? Helpt dit? Blijf je een foutmelding krijgen? Ik ben benieuwd!
ik heb alles al geprobeerd wat er staat en doet het nog steeds niet geeft nog steeds hetzelfde aan
inmiddels 5x T-Mobile aan de telefoon gehad en schijnbaar is het een moeilijk probleem
Reputatie 7
Badge +1
Is helemaal geen moeilijk probleem, je heb de box in bruikleen dat betekent dat je met je maandelijkse abonnement ook een gedeelte voor de box betaald, als ik er van uit ga dat je al enkele jaren de box heb, is deze al ruimschoots terug betaald.

Verder is het zo dat je bij bruikleen een nieuwe of vervangende box behoor te krijgen van de provider, dat is het voordeel van bruikleen, of het uiteindelijk goedkoper is kun je je afvragen, denk wel dat het overgrote deel van de klanten dan wel veelal voor betere apparatuur gaat dan welke de providers vaak leveren.
Reputatie 6
Badge
Is de eerste box wel een Amino en is deze tweede door Vodafone/T-Mobile geleverd of zelf tweedehands gekocht?
Als je geen abo hebt voor twee tv's dan werkt een tweede box ook niet ...
ze zijn allebei door Vodafone/T-Mobile geleverd betaal netjes 5euro extra per maand voor het tweede kastje inmiddels heb ik T-Mobile 5x aan de telefoon gehad en nog steeds geen oplossing ik persoonlijk vind het een slechte service we zijn nu 11 dagen verder en nog steeds geen tv.
ik ga bij deze ook overstappen heb altijd netjes betaald en nu is er een probleem en wordt je gewoon aan de kanten geschoven en het probleem wordt niet opgelost.
Reputatie 6
Badge
ze zijn allebei door Vodafone/T-Mobile geleverd betaal netjes 5euro extra per maand voor het tweede kastje inmiddels heb ik T-Mobile 5x aan de telefoon gehad en nog steeds geen oplossing ik persoonlijk vind het een slechte service we zijn nu 11 dagen verder en nog steeds geen tv.
ik ga bij deze ook overstappen heb altijd netjes betaald en nu is er een probleem en wordt je gewoon aan de kanten geschoven en het probleem wordt niet opgelost.

Al geprobeerd de boxen van plek te wisselen (de al werkende op de tweede tv en de tweede box eerst bij de eerste tv aansluiten)?
ook al gedaan helpt/gebeurt niks melding blijft het zelfde upgrade failed
Reputatie 7
Hi John, ik zie dat mijn collega inmiddels een opdracht aan heeft gemaakt om je TV-Box om te wisselen, je ontvangt binnen een aantal werkdagen een bevestiging van de omwisseling van ons! Mocht je op dit moment nog vragen hebben laat het dan gerust weten!