Beantwoord

Amino A140 support

  • 9 August 2018
  • 7 reacties
  • 1472 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Verzoek om een standaard Amino A140 set top box te kunnen gebruiken binnen T-Mobile Thuis.
icon

Beste antwoord door TAVL 9 August 2018, 16:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zie ook jouw Netflix topic. Als je jouw wens in het Community wishlist plaatst, dan is het handig om je wens verder toe te lichten. Waarom stel je dat voor? Waar loop je tegenaan? Wat zijn de voordelen? Wat versta je onder standaard Animo A140?
Reputatie 2
Hey @MrTheun ,

De Amino A140 wordt gewoon ondersteund door ons. Geen probleem hoor. Sterker nog, we hebben een boel klanten die hier elke dag gebruik van maken! :)

Dus, als je hem aansluit, zou hij gewoon moeten werken. Houd er dan wel rekening mee dat je een TV signaal van ons moet krijgen en dat je je Amino A140 op poort 3 of 4 van je modem aansluit. Alleen dan zal hij gaan werken.

Zou je me kunnen laten weten of het is gelukt?
Reputatie 6
Badge
Hij bedoelt vast een niet-gebrande standaard zwarte Amino? En daarnaast kon je volgens mij ook geen combo van een Amino en een Entone hebben ... (mocht dat ook van toepassing zijn).
Ik bedoel inderdaad een niet-gebrande standaard zwarte Amino A140.
Reputatie 7
ik verwacht niet dat het gaat gebeuren. Een standaard uitvoering heeft niet de software aanpassingen die nodig zijn om te werken met T-Mobile. De oudere Amino's werden vooral gebruikt voor de coax aansluiting. zo hoefden er geen nieuwe kabels getrokken worden en werd tv met DVB-C signaal gewoon op een aparte glasvezel geleverd door glashart media. na de overname van KPN hebben ze de stekker uit glashart media getrokken de investeringen op glasvezel stop gezet.
Reputatie 7
Badge +1
De bedoelde Amino's werd eerder o.a. verstrekt bij Lijbrandt of XMS en andere providers welke later werden overgenomen door KPN en onder de merknaam "Telfort" verder gingen, alleen de mensen met genoemde oude versie kunnen er nog gebruik van maken.

Toen ik zelf in januari 2014 klant werd van Vodafone thuis werd van de zelfde propositie gebruik gemaakt m.a.w. de streams kwamen van Glashart en de router was een Sitecom N300 waarop de tv werd aangesloten, ik had toen ook nog een oude Amino liggen uit mijn tijd dat ik klant was bij Lijbrandt deze kon ik toen zo aansluiten en dat werkte perfect.

Echter toen na verloop van tijd Vodafone haar eigen firmware in de boxen plaatste kon je er niks meer mee
Daarna zijn veel van die oude boxjes op marktplaats terecht gekomen.
Reputatie 7
Ik merk dat dit onderwerp geliefd is! Zet je 'm daarom nog in ons wensentopic, MrTheun? Daar verzamelen we alle wensen zodat er onderzoek kan starten. Ik sluit daarom dit topic ook, zodat we alle wensen centraal kunnen houden. Zou zonde zijn als er een goed idee ontglipt...