Beantwoord

amino aria 610x voeding adapter

  • 30 October 2019
  • 8 reacties
  • 645 Bekeken

Hallo, de voedingsadapter van ons digitale tv kastje is kapot. Het gaat om de amino aria 610x. Hoe kom ik aan een nieuwe adapter? 

icon

Beste antwoord door Candy 13 November 2019, 13:57

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6

Je had beter even kunnen bellen, want hier duurt het een paar dagen voor webcare reageert. Anders had je hem waarschijnlijk al binnen gehad.

Echt een reactie waar ik wat aan heb, bedankt. We hebben natuurlijk  gebeld, maar stonden zo lang in de wacht dat dit een betere optie leek. Maar fijn dag je er nog even op wijst...

Reputatie 6

@Anne0112 Het was een goed bedoeld advies. Wat ik ermee wil zeggen is dat je nu langer moet wachten en al zou ik in jouw schoenen staan, zou ik er wel van balen. Verder kan ik niet weten dat je al gebeld hebt.

 

Ter informatie. Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Het kan enkele dagen duren voor webcare reageert, het gaat op volgorde. Maar je komt vanzelf aan de beurt.

@Glassertje Oke, het goed bedoelde advies kwam nogal bot over, zeker gezien we al vrij veel moeite gedaan hebben inmiddels (ook al een hoop adapters geprobeert die allemaal net niet passen). In elk geval fijn dat je meedenkt, jij kon dat natuurlijk niet weten :).

 

En nu hopen dat er vanuit t-mobile nog hulp komt!

Reputatie 6

@Anne0112 Dat is ook het nadeel van internet. Je kan soms dingen anders oppakken. Al moet ik wel zeggen dat ik bot kan zijn, maar dit was totaal niet de bedoeling. Nu ik het terug lees kan ik je reactie wel begrijpen.

 

Maargoed, ik hoop voor je dat je snel een nieuwe hebt. Ik heb wel een tip voor je. Ik weet niet of je vroeg wakker bent, maar 's je belt als ze net open zijn, krijg je vaak meteen iemand aan de lijn.

 

Ik zat zo eens op de site van T-Mobile Thuis te bladeren, maar ze doen wel heel erg hun best om het telefoonnummer en openingstijden te verbergen. Dat Thuis en Mobiel 2 verschillende telefoonnummers zijn maakt het ook niet makkelijker. 

Reputatie 4

Hey @Anne0112, ik zie dat mijn collega gelukkig sneller is dan ik. De nieuwe voeding is besteld. Heb je 'm al binnen? Veel kijkplezier! :tv:

Hoi,

 

Ik heb hem nog niet binnen, maar verwacht dat ie er deze week is.

 

Groetjes,

Anne

Inmiddels heb ik hem ontvangen, bedankt!

Reageer