Beantwoord

Amulet 515 lange opnames

  • 30 September 2017
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
De STB (die ik als vervangend apparaat net een week in huis heb) heeft nu al weer een opname van 23 uur gemaakt. Het oude apparaat (uit de Vodafone-tijd) heeft zelfs een keer bijna 3 dagen opgenomen, is dit probleem dus nog steeds niet opgelost?
icon

Beste antwoord door Brian 4 October 2017, 12:28

Bekijk origineel

5 reacties

Ik vraag dus niet om een reset o.i.d. want dat lost het probleem alleen tijdelijk op.
Reputatie 7
Hi tvang, op dit moment kan ik je alleen de tijdelijke oplossing (een reset) aanbieden, maar we hebben deze bug zeker op ons netvlies en zodra we een permanente oplossing hebben voeren we deze zeker door!
Inmiddels is sinds vorige maand er een update waar dit probleem verholpen zou zijn.
Echter nu heb ik weer een opname van bijna 9 uur.

De nieuwe functie die aangeeft dat de harde schijf (bijna) vol zit, irriteert mij mateloos.
Bij 50% vulling begint ie al te miepen, en wil je een nieuwe opname inplannen, de opname verlengen en vervolgens wekelijks herhalen, dan moet je die melding dus ook 3 keer wegklikken

Ik heb een deel van deze vraag ook via DM in twitter gesteld, omdat ik niet meer op het forum kon inloggen.
Reputatie 7
Hi tvang,

Om er zeker van te zijn dat we elkaar kunnen bereiken, wil ik voorstellen dat we jouw vraag over jouw TV Box via Twitter DM verder beantwoorden en het probleem via die weg samen oplossen. We spreken je daar!

Reageer