Beantwoord

Animo/aria 610x koppelen met Samsung QE55Q7FN

  • 9 January 2021
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 1

Hallo allen,

ik heb enige tijd een Samsung 55 inch QE55Q7FN. De afstandsbediening van Samsung zou je als universele afstandsbediening moeten kunnen gebruiken, maar het lukt me niet om te koppelen.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips en trucs?!

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 12 January 2021, 11:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Niels90, je kunt andersom de T-Mobile afstandsbediening koppelen aan je TV zodat je alle functies op één afstandsbediening hebt - is dat een ideetje?

Hoe je dit doet, kun je hieronder lezen:

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

*Let er bij stap 2 op dat het bij sommige smart TV's wel tot een minuut kan duren voordat je TV uitschakelt.

 

Indien je het liever op onze website bekijk, neem dan een kijkje op deze pagina: Hoe koppel ik de ab?

Succes en als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het alsjeblieft weten!

 

Reputatie 1

@Jason, bedankt voor je reactie. Ik zou graag alleen met mijn Samsung afstandsbediening willen werken. Ik weet toevallig dat dit bij KPN wel mogelijk is. 

Ik ga er namelijk van uit dat ik met de T-mobile afstandbediening niet de apps als Netflix en Videoland kan bedienen. Ik zie dan alleen de toegevoegde waarde dat de t-mobile afstandsbediening de TV aan en uit kan zetten. Om overige functionaliteiten te willen gebruiken heb ik alsnog de Samsung afstandsbediening nodig. Klopt dit beeld?

Gr, Niels

 

 

Reageer