Beantwoord

annulering tv box?

  • 17 March 2020
  • 8 reacties
  • 313 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 10 reacties

@Jason 

Hoi jason,

 

Ik heb meerdere malen t-mobile aan de lijn gehad maar heb de indruk dat het niet helemaal goed verloopt.

Ik ben sinds 18 feb overgestapt naar t-mobile. Erg tevreden hoor! 

 

Ik had bijna meteen een 2e tv box aangevraagd, een met opnamefunctie. Deze werkte niet en kreeg snel een nieuwe maar deze werkte ook niet. 

Besloten om de huidige te houden. De Amino 610 zonder de opnamefunctie want dit werkt prima. Nu had ik een mail gehad dat ik deze voor 20 maart (niet zeker van de datum) terug moet sturen anders worden er kosten in rekening gebracht. 

Ik heb alle boxen teruggestuurd behalve deze amino zonder opnamefunctie. Heb ook bevestigingen gehad van het terugsturen.

 

Mijn vraag is of je dit voor mij kan controleren. Ik houd dus deze amino zonder opnamefunctie gewoon zelf. De rest is/mag geannuleerd worden. 

Heb zojuist t-mobile nog gesproken maar weet niet of hij het begreep. 

 

Ik hoop dat je snel kan reageren want ik wil niet die kosten krijgen terwijl het niet mijn fout is.

 

Alvast bedankt!! 

Mvg. Cansiv

icon

Beste antwoord door Brian 18 March 2020, 15:41

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @cansiv Wat een box 📦 gedoe! 
Bewaar in ieder geval je verzendbewijs goed dan lijkt mij weinig aan de hand.

Je moet even geduld hebben op een reactie van de moderators zij kunnen het voor je nakijken.

Het komt vast wel goed!

Normaal reageren ze binnen de 24/48 uur maar nu loopt alles even anders, dus ik kan niet zeggen wanneer er een reactie komt.

Voor straks fijne avond!

 

Reputatie 7

Hi @cansiv, ik heb het meteen voor je uitgezocht en het volgende is er aan de hand:

We kunnen TV Boxen omwisselen en/of toevoegen of verwijderen uit je abonnement. Als een wijziging éénmaal definitief is dan kunnen we deze systeemtechnisch niet meer annuleren.  In jouw geval hebben onderstaande wijzigingen plaatsgevonden:


Je  begon met een 610, op 18-2 is er een 515 bij gekomen = 2 TV Boxen
Op 19-2 is de 610 verwijderd uit het abonnement door mijn collega = -1 TV Box (deze hebben we nog niet retour ontvangen)
Op 20-2 hebben we de 515 gewisseld voor een nieuw exemplaar =1 STB
op 12-3 heeft mijn collega geprobeerd om weer een 610 aan te vragen en de 515 te verwijderen, maar dat is niet gelukt. Eindstand: Er staat nu nog één 515 geregistreerd op jouw abonnement. 


Zoals ik in het begin van mijn bericht aangaf kunnen we de verwijdering van de 610 op 19-02 niet meer annuleren, daarom stel ik het volgende voor: Stuur de huidige 610 alsnog naar ons terug om de boete te voorkomen en dan maak ik het administratief in orde aan onze kant zodat je weer een nieuwe 610 ontvangt en de 515 uit je abonnement is. Op die manier klopt alles weer. :wink:

Reputatie 1

@Brian ik stuur deze ochtend nog de 610 terug. Wanneer kan ik dan de nieuwe 610 ontvangen? Want tot die tijd hebben dus geen tv…

 

Bedankt voor het uitzoeken, stuk duidelijker nu.

Ik hoop dat het snel geregeld kan worden, nu met heel dat corona gedoe kunnen we de tv wel gebruiken.

Bedankt!

Mvg. Cansiv

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @cansiv, eindelijk gaat het lukken! Top dat je het aangegeven hebt, Brian heeft ervoor gezorgd dat jouw Amino nu verstuurd wordt. Normaliter kun je die binnen 5 werkdagen verwachten, maar wegens de huidige omstandigheden wordt het wellicht iets langer. Je kunt tot die tijd gebruik maken van de TV Anywhere app op je mobiele telefoon, tablet en laptop/pc. Als je deze dan via HDMI of Screen Mirroring (eventueel Chromecast/Apple TV) aan je smart TV koppelt, dan kun je 35 zenders bekijken waar en wanneer je wilt (in de EU). 

Reputatie 1

Hoi allemaal,

Super bedankt voir het uitzoeken. Ik hoop da de box niet te lang op zicht laat wachten. Via een afstandsbediening gaat het toch wat makkelijk voor mijn vrouwtje haha

 

Mvg. Cansiv

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @cansiv, heel graag gedaan. Ik duim met je mee dat de box er zo snel mogelijk is! Voor nu: stay safe and strong! 

Reputatie 1

Hallo,

 

Ik heb meerdere malen tmobile gesproken en ook via messenger, er wordt achteraan gezeten maar nog geen succes. Ik weet niet wat er aan de hand is bij tmobile maar we zitten al bijna 2 weken zonder tv-box. Heel moeilijk in deze periode!

Kan iemand hier iets aan veranderen?

Reputatie 7

Hi @cansiv, er is vertraging opgetreden in de verzending, we doen onze uiterste best om de TV Box zo snel mogelijk bij je te krijgen, excuses voor de vertraging! 

Reageer