Beantwoord

Apparatuur retour Gestuurd

  • 30 July 2020
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

ik heb op 11 July de apparatuur retour gestuurd.

 ik krijg een mail en een brief dat het niet zou zijn ontvangen.

Ik heb het verzendbewijs en postNL geeft aan dat het correct is bezorgd.

Ik wil natuurlijk geen boete betalen want ik heb het juist gedaan.

wat is hier aan de hand ?

Yossi Moalem

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 July 2020, 17:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ymoalem,

Bedankt voor jouw alertheid! Ik heb het verzendbewijs nagekeken, en het ziet er top uit. Het kan zijn dat je hier nog een enkele herinnering over ontvangt. Geen zorgen, ik weet dat de TV Box retour is en ik houd het voor je in de gaten. Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt. Voor nu: geniet nog van het prachtige zonnetje vandaag!

Dank je voor de snel antwoord, Hierbij het verzendbewijs.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ymoalem 

Het retourproces neemt ongeveer 2 weken in beslag. In de tussentijd kan je hierover herinneringen ontvangen die je dan gewoon even kan "negeren".

Wat je kan doen is het verzendbewijs hier uploaden zodat een moderator er meteen naar kijken (verwijder privé gegevens uiteraard indien die erop staan).

Bewaar het verzendbewijs goed totdat alles is geregeld 😉

Reageer