Beantwoord

apple tv veronica max 1080hd - telefoon app 1080 full hd

  • 5 May 2021
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 2

Het viel mij op dat je zender Veronica op de apple tv in de tv anywhere app maximaal op kwaliteit HD(1080p) kunt zetten.

Stream je via je telefoon via de tv anywhere app naar de tv dan kan je Veronica op kwaliteit Full HD(1080p) zetten.
 

Ook loopt de tv app op de telefoon een paar seconden voor t.o.v de apple tv app. Niet zo spannend. Maar blijkbaar is er een verschil ergens.

 

Overige NL zenders kan je wel op full hd zetten in de apple tv tv anywhere app.

 

@Lisa 

icon

Beste antwoord door Lisa 10 May 2021, 09:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge

Het viel mij op dat je zender Veronica op de apple tv in de tv anywhere app maximaal op kwaliteit HD(1080p) kunt zetten.

Stream je via je telefoon via de tv anywhere app naar de tv dan kan je Veronica op kwaliteit Full HD(1080p) zetten.
 

Ook loopt de tv app op de telefoon een paar seconden voor t.o.v de apple tv app. Niet zo spannend. Maar blijkbaar is er een verschil ergens.

 

Overige NL zenders kan je wel op full hd zetten in de apple tv tv anywhere app.

 

@Lisa


1080p = Full HD, wat moet het verschil zijn dan?

Reputatie 2

@apis4 @Lisa 

ik heb een type fout gemaakt.

Veronica is max 1080 op de apple tv ipv 1080p 😁

Via de telefoon app stream je wel 1080p naar de tv.

Reputatie 7

Hi @pvdh14, heel scherp opgemerkt van je! In dit topic heb ik zojuist een hele uitgebreide uitleg gegeven omtrent de resolutie. Het klopt inderdaad dat wanneer jij uitzendingen terugkijkt de zenders met een maximale resolutie van 1080p50 aankomen op de TV Box. Ik weet dat de casting wordt omgezet bij Apple TV, vandaar dat hier een verschil in zit. Maar hoe dit precies gaat, daar weet ik zelf het fijne niet van af. Kunnen jullie hierin bijspringen wellicht @Waqqas en @Pieter_B? 😁 Deze helden weten overal wat van af en weten misschien ook hét perfecte antwoord waarom de TV Anywhere app op de telefoon voorloopt op de Apple TV! 💪

 

 

Reputatie 2

@Lisa bij veronica kan je geen 1080p kiezen maar maximaal 1080. Bij andere zenders kan je max 1080p kiezen op de apple tv. Waarom kan je geen 1080p selecteren voor deze zender? Op de telefoon kan je wel Veronica 1080p streamen naar je tv.

 

Kan je dit uitleggen of intern navragen.

Reputatie 7

Hi @pvdh14, thanks voor de aanvulling! Het is voor mij ook een beetje speculeren, maar dit kan meerdere oorzaken hebben. We hebben bijvoorbeeld (deels) aparte licenties voor Apple TV, maar het kan ook een simpele weergavefout zijn. Weet jij voor nu voldoende? 😊

Reageer