Aria 610 vs Aria 7x

  • 27 November 2020
  • 1 reactie
  • 2602 Bekeken

Hallo allen,

Ik ben onlangs overgestapt naar Tmobile en heb gezien dat ik een entone 68 tv box heb ontvangen. Die werkt prima, echter is de beeldfrequentie heel laag vergeleken met de TV anywhere app op Apple TV. 

Mijn moeder is onlangs ook overgestapt, en die heeft een Entone-85 box gekregen, waarbij de beeldfrequentie iets beter lijkt te zijn. 

 

Kan dit kloppen, en is het mogelijk om de 68 te ruilen voor de 85? Ik ben namelijk niet tevreden over de 68 en gebruik hem dan ook niet. 

 

Gr

Zubeyir


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @zubeyir23, welkom bij T-Mobile Thuis!

Je maakt momenteel gebruik van een Amino Aria 610 TV Box. Officieel valt dit ook onder moederfirma Entone, vandaar de ietwat afwijkende naam! 😉 Ik vermoed dat je met de Entone-85 refereert aan de Aria 7x, kan dat kloppen? Zo ja: deze heeft een iets snellere processor, maar is voor de rest 99,8% gelijk qua specs aan haar broertje de Aria 610. 

Voor het gemak, heb ik mezelf geciteerd uit ons T-Mobile TV Feedback topic: 

“Sinds een paar weken leveren we de Amino Aria 7x uit, dit model is 99,8% hetzelfde als haar voorloper de Amino Aria 610, het verschil is dat de 7x een snellere processor heeft. Beide boxen hebben geen opnamefunctie, de reden dat de mogelijkheid tot opnemen benoemd is bij de Aria 7x is omdat deze in combinatie met T-Mobile TV de optie voor Cloud Opnemen biedt, net als de 610 die biedt.

De enige box met een fysieke recorder is de Amulet 515, maar die wordt sinds begin dit jaar niet meer uitgeleverd, tenzij de Amulet die je al hebt staan defect is natuurlijk. 

De 610 en 7x zien er zo uit:

 

Fysiek verschillen deze niet van elkaar. Mochten er toch nog vragen zijn omtrent de werking of indien er nog onduidelijkheid is aangaande de functionaliteit, laat het me dan weten, ik leg het graag zo goed mogelijk uit!”

Het is niet mogelijk om de 610 om te ruilen voor een 7x tenzij onze technische dienst een fout heeft geconstateerd in de box zelf. 

Heb je alle opties om TV beeld te verbeteren en optimaliseren al doorgenomen in dit topic: Hoe los ik TV problemen op?. Mocht het beeld na alle doorgenomen stappen nog niet verbeterd zijn, laat het me dan weten. Ik help en denk graag mee en samen komen we altijd tot een oplossing!

Reageer