Beantwoord

aria tv box handleiding

  • 14 October 2020
  • 5 reacties
  • 1382 Bekeken

Is er ook een handleiding van de nieuwe aria tv box

icon

Beste antwoord door soepkip67 14 October 2020, 09:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @petervanderburg, welkom op de Community! Wat bedoel je precies met zenders gebruiken? Favoriete zenders worden in de favoriete lijst actief gezet, dit kan je per zender kiezen om daar aan toe te voegen. Helaas is het niet mogelijk om apps te installeren. Teletext heeft wel een hele handige app voor op je telefoon! Dan heb je altijd het nieuws bij de hand. 

Ik heb sinds kort glasvezel van T-Mobile. Nu heb ik ook een Aria TV Box en loop tegen wat vragen aan die niet beantwoord worden door T-Mobile. Misschien kan iemand mij helpen. 

  1. Je kan favorite zenders instellen, alleen hoe kan je deze zenders gebruiken? De monteur kon mij hier ook geen antwoord op geven.
  2. Met glasvezel heb je geen Teletext meer. Is het mogelijk om middels Aria TV Box de teletext app installeren zodat er toch teletext bekeken kan worden?
Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Gerardpijn ,

Mochten er verder nog vragen zijn, stel ze gerust hier op de Community.

Bedankt. Ga er eens naar kijken

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Gerardpijn ,

Het kastje zelf kun je niet veel aan instellen. Wel door het gebruik van de afstandsbediening en in het menu van het kastje. Je kunt op de volgende link: Handleidingen en video's

Hier staat veel informatie en video's.

Mocht je eventueel problemen met de afstandsbediening ervaren, kijk dan op de volgende link:Afstandsbedinening handleiding of bestellen

Reageer