Beantwoord

Aria TV box USB poort

  • 2 September 2019
  • 4 reacties
  • 1398 Bekeken

Reputatie 2
Om zoveel mogelijk losse draadjes en adapters te voorkomen, wil ik graag weten of de TV box ook via de aanwezige USB poort gevoed kan worden vanuit de TV, die al wel een USB aansluiting heeft, en die niet gebruikt wordt; dat scheelt weer een stekkervoeding met een te korte draad...
Het betreft overigens de Aria 610X
icon

Beste antwoord door Piotr 4 September 2019, 16:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Dat zal helaas niet gaan, de USB poorten van de box is door de provider uitgeschakeld, bij mijn weten is dat bij alle providers zo, maar weet het niet heel zeker.

Daarbij is de vraag of een tv wel genoeg capaciteit heeft om via de USB een tv box te voeden bovendien moet de USB dan ook een extern apparaat kunnen aansturen?
Reputatie 7
Hey @naalroc,

BeMu heeft helemaal gelijk, dit is jammer genoeg niet mogelijk. Wél kun je andere apparaten van stroom voorzien middels het USB poortje op je TV Box. 👍
Reputatie 2
Dank Piotr , dan wordt het dus toch de stekkervoeding die aangesloten moet worden.
Maar hij kan wel andere apparaten van stroom voorzien: wat is daarvan dan het uitgaand vermogen? 0,5A , 1A?
En is deze USB uitsluitend daarvoor, of kan hij ook communiceren met een stick e.d.?
Reputatie 7
Badge +1
Je kunt er als het nodig is wel b.v. een smartphone mee opladen maar of het ideaal is vraag ik me af, het communiceren met een stick zal niet gaan.

Reageer