Beantwoord

Baby tv niet meer in het Nederlands

  • 4 January 2019
  • 8 reacties
  • 718 Bekeken

Het extra kinderpakket genomen al een half jaar goed maar sinds ongeveer half december geen nederlands meer tevens disney junior ook geen Nederlands meer heb nu al duits en frans voorbij horen komen en nee geen instellingen gewijzigd.
icon

Beste antwoord door Piotr 8 January 2019, 12:44

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
@koorknaap dat is vreemd! Heb je ook al geprobeerd om je TV Box even van het stopcontact af te halen? En staat de audio taal ingesteld op Nederlands? Mocht deze handelingen niet helpen dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hier mee aan de slag!
dank je wel voor je reactie heb ondertussen telefonisch met een collega van je contact gehad die die ging het al door zetten naar de 2e lijn reset van alles geen resultaat lijkt wel of de aanvoer van de stream al standaard buitenlands is terwijl het normaal een nederlandse stream was zelfs zonder de menu instellingen te gebruiken.
Reputatie 7
Badge +1
Heb het hier voor de aardigheid even getest maar zowel bij baby tv als Disney junior gewoon in het Nederlands, het verschil kan zijn hoe men de streams ontvangt ik krijg ze via glasvezel WBA (KPN) in sommige gevallen komen ze via ODF? dan kan er inderdaad verschil in zitten in mijn geval kun je niets regelen met de tv box zoals ondertiteling enz.

Bij ODF heeft T-M haar eigen apparatuur in de wijkkast geplaatst als ik het goed heb
Reputatie 7
Hi @koorknaap, we hebben het bij onze testopstelling getest en hier komt de stream wel in het Nederlands binnen. Kan je de taal aanpassen via het Menu (Menu > Audio & Video > Audio Taal) of is dit ook niet mogelijk? Zo niet zou je dan een screenshot kunnen delen? Dan ga ik verder op onderzoek uit!
Heb het weer Nederlands er is iets gedaan maar wat is de vraag baby tv was in ene weer Nederlands en Disney junior was enkele uren niet bereikbaar en daarna weer in Nederlands top voor de gene die het gefixt heeft.
Reputatie 7
Hi @koorknaap, hmm apart, misschien was er een tijdelijke glitch of storing. Fijn dat het weer in het Nederlands beschikbaar is. Mocht het een nog een keer voorkomen laat het dan zeker weten, dan gaan we dit verder onderzoeken!
Reputatie 6
Badge
Aanhakend hierop is Disney Channel op 16 enkel in het Nederlands (ODF) waar je voorheen het Nederlandse audiospoor had en op 'Engels' die van oorspronkelijke taal.
Reputatie 6
Badge
Laatste inmiddels (sinds gisteren) alweer 'normaal'. Edit: alhoewel ... (dan zal het wel aan het programma zelf liggen, een Alex & Co. bijv. is van oorsprong Italiaans en was ook altijd in het Italiaans beschikbaar als audio als ie op 'Engels' stond. Nu nagesynchroniseerde versie op beiden).

Reageer