Beantwoord

BBC Entertainment ondertiteling in het Hebreeuws

  • 2 January 2020
  • 9 reacties
  • 280 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik ben sindskort klant van T-mobile en we kijken graag naar BBC.

De ondertiteling van BBC Entertainment is in het Hebreeuws en dat klopt natuurlijk niet. Kan dit gefixed worden?

Dank!

icon

Beste antwoord door Piotr 3 January 2020, 10:40

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Hey @mghaoui,

Dat is wel heel vreemd! Heb je de ondertiteling wel op Nederlands staan? Menu > Video en audio > ondertiteling. En heb je bij de andere zenders wel een Nederlandse ondertiteling? Een herstart van je TV Box verricht ook wonderen.

Reputatie 1

De ondertiteling instelling staat op “Engels (GB)”

De rest van de zenders doen het perfekt. Geen rare dingen.

Het kastje is paar dagen gelden keer gereset naar fabrieksinstellingen door een medewerker van T-mobile (op de chat). Dat hielp niet.

Ik belde gisteren naar de helpdesk en ze gaven aan dat dit een issue was voor “de backoffice”.

Als je het mij vraagt ligt heb probleem bij de stream en niet in het kastje.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mghaoui,

 

Het is inderdaad niet de bedoeling dat de ondertiteling niet volledig werkt. Mijn collega heeft voor jou een ticket ingeschoten naar de technische dienst (backoffice) zodat zij dit zo spoedig mogelijk kunnen verhelpen! Sorry voor het ongemak. 

Reputatie 7
Badge +16

De gemiddelde verwerkingstijd bij de techneuten is momenteel 3 tot 5 werkdagen. Omdat jouw case al op 2 januari is doorgestuurd, kun je elk moment een oplossing aangeboden krijgen vanaf morgen. Mochten ze om wat voor reden dan ook het genoodzaakt zien jou telefonisch te benaderen, houd er dan alsjeblieft rekening mee dat ze dit anoniem doen. Een prachtige avond toegewenst. :smile:

Reputatie 1

Helaas is het probleem niet opgelost. Ik heb voor de zekerheid het kastje helemaal opnieuw opgestart maar het probleem is niet weg.

Hier wat foto's. Ik heb ook een paar foto's van het menuscherm gemaakt waarin de ondertiteling instelling duidelijk op Engels (GB) staat. Er is maar een andere optie en dat is "geen".

Ik denk dat er ergens iets misgaat aan jullie kant. Ik gok dat een taalcode ergens verkeerd is ingesteld. (Country code of LCID) of zoiets.

 

Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +16

Goed dat je de foto's plaatst, ik heb gelijk een nieuw ticket ingeschoten met de verdere toelichtingen en jouw screenshots! Sorry dit lijkt echt een euvel te zijn in de specifieke zender code. Een verkeerde taalcode is niet eens zo’n gek vermoeden. Bedankt dat je zo meewerkt. We gaan een oplossing vinden! :wink:

Reputatie 1

Het probleem is nu opgelost! I zie nu Nederlandstalige ondertiteling, en dat is prima!

Bedankt!!

Reputatie 7

Top, goed om te horen dat het verholpen is @mghaoui:relaxed:  

Reageer