Beantwoord

Beeld kwaliteit schakelt over na update TM TV

  • 18 augustus 2020
  • 57 reacties
  • 1934 Bekeken


Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 1

Hi @Jason,

Heb je al een update?

Alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +2

Hi @firecaps30, wij zijn achter de schermen druk voor je bezig! Afgelopen vrijdag hebben wij opnieuw een (wat wij hoopten) oplossing geïmplementeerd. Wij zijn momenteel druk bezig om dit te monitoren en de wijziging te evalueren. Op basis van jouw bericht heb ik alleen zo een donkerbruin vermoed dat je geen beterschap hebt gemerkt? Wij proberen zo snel mogelijk wederom met vervolgstappen te komen!

Reputatie 1

Inderdaad, nog geen verbetering, heb de box ook gereset en het even een paar dagen aangekeken.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @firecaps30, het onderzoek wordt nu opgepakt door ons TV team in combinatie met de specialisten. We verzamelen alle meldingen en situaties waarin dit resolutieprobleem blijft voorkomen en zullen het de komende dagen weer keihard monitoren en proberen te herstellen. 

Cal zal dit van het weekend in de gaten houden voor je, mocht jij ineens een verbetering opmerken, zou je dit dan alsjeblieft aan ons kenbaar willen maken? Thanks!

Bij mij ook nog steeds hetzelfde.. Ik ben blij dat het onderzoek nog loopt. Maak me wel zorgen of het wel goedkomt.. 

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Tenktenk, wij zitten er inderdaad nog steeds bovenop! Sorry dat het al zo lang duurt. Vlak voor het weekend hebben wij weer een wijziging uitgevoerd en momenteel zijn wij bezig om de resultaten daarvan te analyseren, alleen als ik je goed begrijp heb je nog geen verbetering gemerkt? Zou je kunnen proberen om de TV Box 10 seconden van het stroom af te halen? Alvast bedankt voor de informatie!

Hi @Tenktenk, wij zitten er inderdaad nog steeds bovenop! Sorry dat het al zo lang duurt. Vlak voor het weekend hebben wij weer een wijziging uitgevoerd en momenteel zijn wij bezig om de resultaten daarvan te analyseren, alleen als ik je goed begrijp heb je nog geen verbetering gemerkt? Zou je kunnen proberen om de TV Box 10 seconden van het stroom af te halen? Alvast bedankt voor de informatie!

Lijkt beter te gaan nog geen terugval gehad na opnieuw een powerflip 🙂. Ik houd het in de gaten. Ik koppel het terug als hij opnieuw terugvalt.

Reageer