Beantwoord

beeld TV stoort


het beeld van mn tv stoort. ik heb al van alles gereset en stekkers verwijderd. en toen ik vanavond thuis kwam had ik ineens geen internet. dat heb ik weer verholpen maar storing tvbeeld blijft. anyone de gouden tip???
icon

Beste antwoord door Piotr 17 July 2019, 16:45

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
@karin010 Wat meer info zou welkom zijn.

Wat voor storing zie je precies?
Welke tv ontvanger heb je?
Welk merk modem?
Heb je glasvezel of DSL?
Welke snelheid zou je moeten hebben volgens deze link?
En wat is je huidige snelheid als je hier test? Je kan ook de Ookla speedtest app in windows 10 gebruiken.
Reputatie 7
Hey @karin010,

Gelukkig werkt je internet weer! Wat voor storing ervaar je met je TV Box? Er zijn een aantal stappen die je kunt uitvoeren om weer TV te kijken. De eerste is het opnieuw aanmelden van de TV Box op het modem. Dit lost vaak eventuele storingen op. Hier zie je het volledige stappenplan. Ik hoor graag of het heeft geholpen!
Hoi Pjotr,
het beeld geeft regelmatig blokjes. Wat ik al had gedaan:
modem resetten, moden van stroom af, modem resetten incl lankabel verwijderen.
tvbox uit en aan, en helemaal van de stroom af en weer aan.

net heb ik opgezocht :
-hoeveel internet ik zou kunnen hebben en dat is koper 181 / bonded koper 212 mbit
-en ik haal down 45.85 en up 28,33
Ik snap niet wat ik intik, hoop dat het duidelijk is.
hoor graag wat ik nog meer kan doen. ik had bij mn vorige provider veel internet/wifi problemen, maar nooit storing in tvbeeld.
Reputatie 7
Hey @karin010,

Top dat je er zelf ook mee bent gaan stoeien! Ik heb er zojuist voor gezorgd dat er een monteur bij je langs gaat komen om dit probleem voor je op te lossen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een sms'je waarmee je een afspraak kunt inplannen. Hulp is aanstaande!
Hey @karin010,

Top dat je er zelf ook mee bent gaan stoeien! Ik heb er zojuist voor gezorgd dat er een monteur bij je langs gaat komen om dit probleem voor je op te lossen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een sms'je waarmee je een afspraak kunt inplannen. Hulp is aanstaande!

nou zeg die zag ik niet aan komen😳... mails al binnen en ik ga een afspraak maken, bedankt Piotr 👍
guidion komt pas 8 aug en de storing is soms echt erg.... heeft iemand een tip wat ik zelf nog kan doen???
guidion komt pas 8 aug en de storing is soms echt erg.... heeft iemand een tip wat ik zelf nog kan doen???

iiemand????????
verdorie mensen wat vervelend dat ee gewoon niemand reageert😱😡!!!!! ik heb ondertussen geen internet en geen tv meer. graag jullie ondersteuning !!!
verdorie mensen wat vervelend dat ee gewoon niemand reageert😱😡!!!!! ik heb ondertussen geen internet en geen tv meer. graag jullie ondersteuning !!!
pfff tv doet het gelukkig weer, WiFi nog steeds niet.....
Reputatie 7
Hi @karin010, goed om te horen dat TV het weer doet! Ik heb even terug zitten bladeren en de snelheden die je haalt zijn zeker niet slecht. Je maakt op dit moment namelijk gebruik van een 50 Mbps abonnement 😉 Het klopt dat er meer dan 100 Mbps beschikbaar dus je kan de snelheid eventueel verhogen als je wil. Haal je deze snelheden via Wifi of bekabeld? Als het via Wifi is dan is het een hele nette snelheid. Welke problemen ervaar je precies? Mischien kunnen we alvast wat aanpassingen doen voordat de monteur komt!

Reageer