Beantwoord

beeld zeer slecht met blokjes

  • 24 September 2019
  • 20 reacties
  • 1175 Bekeken

Sinds 3 a 4 weken heb ik slecht beeld . Blokjes ed. Nu zou er vandaag een monteur langs komen, maar hij heeft afgezegd omdat hij zegt dat het een probleem is in de regio Breda. Dit probleem is al een aantal weken bezig en ze weten niet hoelang het nog duurt.
Alles werkt behalve de tv via de tv kastjes. Alles al geprobeerd, spanning, reset ed.
Op de site staat dat er een probleem is met DSL in Breda, maar ik heb een glas verbinding.
Volgens monteur heeft het te maken met het aanmelden van de tv kastjes op de server. Dat daar iets verkeerd gaat.
Kan iemand mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door Brian 8 October 2019, 12:28

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 1
Hi @Harry S, het klopt dat er op dit moment een melding open staat voor een verstoord TV signaal in Breda. Het probleem is nog in onderzoek. Ik zie dat er een update is geweest met de melding dat dit probleem voor onze TV Box type 'Amino Aria' inmiddels is opgelost. Dit is ons nieuwste model TV Box zonder opnamefunctie. Ik zie dat jij op dit moment 2 andere TV Boxen zonder opname functie in jouw pakket hebt zitten. En 1 TV Box met opname functie.

Als je wilt kan ik de TV Boxen die je nu hebt omruilen voor dit nieuwer model. Als het goed is zou jij dan weer zorgeloos TV moeten kunnen kijken. Als jij de TV Box met opname functie wilt behouden en even wilt afwachten tot het probleem is opgelost kan dit uiteraard ook. In dat geval ruil ik alleen de 2 TV Boxen zonder opname functie voor je om. Je ontvangt de nieuwe boxen dan thuis en kunt de oude boxen kosteloos retourneren. Je zal hierover een e-mail ontvangen met het retour adres. Als je het mij laat weten maak ik het voor je in orde! 😉
Ja doe maar. Misschien helpt het. Ik heb nog steeds mijn kastjes vanaf het begin (vodafone).
Ik heb opnieuw de klacht gemeld. Jullie helpdesk zei dat er geen klachten waren 🤮 Ze hebben de klacht opnieuw aangemeld.
Gr Harry
Hier precies hetzelfde. Al ruim 2-3 weken heel slecht beeld! Het probleem is bekend, er wordt aan gewerkt - dit hoor ik al bijna 3 weken. Hoe lang gaat dit nog duren? Ik kom hier op mijn werk niet mee weg … Ik heb inmiddels 3x met helpdesk gesproken, sta dan eerst gemiddeld 20 minuten in de wacht. Ik krijg iedere keer een standaard antwoord. Nu wil ik ook langs deze weg een klacht indienen. Naast het feit dat ik alleerst graag zie dat dit probleem z.s.m. wordt verholpen, vind ik een compensatie van het abonnementsgeld hier zeker op zijn plaats.
Ben ik het volledig mee eens. Ook ik heb meerdere malen gebeld en ook ik stond meer dan 20 minuten in de wacht. Daarna eindelijk iemand van de helpdesk en de helpdesk begon weer van voor af aan want mijn probleem was niet echt bekend, ondanks dat er stond dat de monteur zei dat het een algehele storing was. Weer stekkers eruit, opnieuw opstarten enz ,anders konden ze het niet bij de technische dienst aangeven. T-mobile heeft zijn administratie, service niet op orde.
Compensatie is wel het minste wat ze kunnen geven. Zich verontschuldigen en een jaar gratis abonnement zouden ze vanuit zichzelf moeten aanbieden.
Ben ik het volledig mee eens. Ook ik heb meerdere malen gebeld en ook ik stond meer dan 20 minuten in de wacht. Daarna eindelijk iemand van de helpdesk en de helpdesk begon weer van voor af aan want mijn probleem was niet echt bekend, ondanks dat er stond dat de monteur zei dat het een algehele storing was. Weer stekkers eruit, opnieuw opstarten enz ,anders konden ze het niet bij de technische dienst aangeven. T-mobile heeft zijn administratie, service niet op orde.
Compensatie is wel het minste wat ze kunnen geven. Zich verontschuldigen en een jaar gratis abonnement zouden ze vanuit zichzelf moeten aanbieden.Hi @Harry S, het klopt dat er op dit moment een melding open staat voor een verstoord TV signaal in Breda. Het probleem is nog in onderzoek. Ik zie dat er een update is geweest met de melding dat dit probleem voor onze TV Box type 'Amino Aria' inmiddels is opgelost. Dit is ons nieuwste model TV Box zonder opnamefunctie. Ik zie dat jij op dit moment 2 andere TV Boxen zonder opname functie in jouw pakket hebt zitten. En 1 TV Box met opname functie.

Als je wilt kan ik de TV Boxen die je nu hebt omruilen voor dit nieuwer model. Als het goed is zou jij dan weer zorgeloos TV moeten kunnen kijken. Als jij de TV Box met opname functie wilt behouden en even wilt afwachten tot het probleem is opgelost kan dit uiteraard ook. In dat geval ruil ik alleen de 2 TV Boxen zonder opname functie voor je om. Je ontvangt de nieuwe boxen dan thuis en kunt de oude boxen kosteloos retourneren. Je zal hierover een e-mail ontvangen met het retour adres. Als je het mij laat weten maak ik het voor je in orde! 😉

Jjazeker. Geef maar vast 2 nieuw kastjes.
Ja, hier ook al drie weken slecht beeld met blokjes. Wordt steeds erger! Alles al geprobeerd. Eindelijk vrijdag de klantenservice gesproken. Na een tig tal pogingen.... Met de vriendelijke stem op het bandje; De wachttijd is langer dan u van ons gewend bent! 😂😂. Nee hoor, helemaal niet! Die is altijd langer dan 20 minuten!!!!
Maar een vriendelijke mevrouw heeft mij te woord gestaan en gezien dat er 5parameters van de de modem/tv kastje op rood staan. Bij haar is geen melding bekend van een storing in Breda?????.
dan maar een afspraak met Guideon inplannen. Een medewerker van Guideon gesproken en vertelde mij dat ik geen afspraak kon inplannen de komende maand!!!!! Er is een storing in Breda wist deze mevrouw en daarom kon er geen afspraak worden gemaakt. Dit is een bekend probleem en T mobile weet er van! Aldus de medewerker van Guideon. Mooi verhaal denk ik dan. Tmobile weet hier dus van. Dat lees ik ook in al deze reacties. Worden wij nou met zn allen gefopt in Breda? Dat zou niet zo chique zijn van Tmobile!!!!
Op de site van T-mobilethuis staat geen storing vermeld, terwijl er toch meerdere mensen zijn met storing. Raar. Ik betaal 80 Euro per maand voor mijn t-mobilethuis, maar vanuit zichzelf laten ze niets van zich horen. Geen mail oid. Ik zou nieuwe kastjes krijgen, maar ook wanneer die komen laten ze niet weten. Gewoon afwachten. Morgen nog maar eens bellen (weer 20 minuten wachten enz)
Ik heb het idee dat ze niet weten wat ze aan het doen zijn om het op te lossen. Meer een brevet van onvermogen.
Dit probleem komt voor in de regio Breda Gilze Rijen. Dit probleem ligt bij KPN en TM kan technisch niks aan doen. Het staat nog open bij KPN.
Ik zou 2 nieuwe tv kastjes krijgen animo area. Tot nu toe niets ontvangen of daarover gehoord.
Het zou netjes zijn indien t mobile je op de hoogte zou houden hoe het ervoor staat, maar als je niet vraagt zeggen ze niets.
Het probleem in Breda en omstreken zou niet mijn probleem zijn want ik heb glas. Dat zei Sander. Collega's die in Breda wonen hebben geen problemen. Het is alleen bij klanten van T-Mobile rara.
Ik vraag mij af of T-Mobile druk bij KPN legt of dat ze gewoon afwachten. Het is al meer als een maand en ik k a n geen tv meer kijken, maar betalen doe ik wel. Het lijkt alsof het ze niet interesseert. Indien het niet snel is opgelost stap ik over. KPN denk ik, want die hebben nergens last van.
Zowel klanten van Glasvezel en DSL hebben daar last van. KPN heeft het tot vandaag nog steeds niet opgelost. Dat is enige update. Nogmaals betreft Regio Breda Gilze Rijen.
Morgen nog maar een keer bellen waar mijn kastjes blijven en wanneer ze verwachten dat het opgelost is. Zal wel weer 20 minuten in de wacht gezet worden. Het valt mij wel tegen dat TM niet met een vergoeding komt.
Sinds 3 a 4 weken heb ik slecht beeld . Blokjes ed. Nu zou er vandaag een monteur langs komen, maar hij heeft afgezegd omdat hij zegt dat het een probleem is in de regio Breda. Dit probleem is al een aantal weken bezig en ze weten niet hoelang het nog duurt.
Alles werkt behalve de tv via de tv kastjes. Alles al geprobeerd, spanning, reset ed.
Op de site staat dat er een probleem is met DSL in Breda, maar ik heb een glas verbinding.
Volgens monteur heeft het te maken met het aanmelden van de tv kastjes op de server. Dat daar iets verkeerd gaat.
Kan iemand mij verder helpen?


Beste Geneva,

Tot nu toe heb ik geen kastjes ontvangen, ondanks dat ik al meerdere malen heb aangegeven

Julie service is echt waardeloos. Indien ik niet bel cq iets in de community zet, krijg ik niets te horen. Het is heel leuk dat de helpdesk zegt dat ik het abonnementsgeld terug krijg, vanaf melding tot dat het opgelost is maar dat is eigenlijk te weinig. Het ongemak is veel meer dan 80 euro abonnementsgeld
Ook hier: inmiddels een aantal keer gebeld, iedere keer >20 minuten in de wacht gestaan en via de Community niet eens een reactie terug gehad! Communicatie richting klanten is uitermate slecht. Ik heb inmiddels bijna 4 weken slecht beeld, gewoon niet te doen! Ik heb uit pure ellende een Google Chromecast aangeschaft en stream nu vanaf mijn telefoon. Extra kosten: Euro 35. Te gek voor woorden dit!
1) Wanneer wordt dit opgelost?
2) Zoals eerder aan gegeven vind ik dat we hiervoor gecompenseerd moeten worden.
Ik zie dit keer graag een serieuze reactie van T-Mobile tegemoet.
Ben het met je eens.
Ala je belt, krijg je te horen dat de wachttijd langer is dat men van T-Mobile gewend is. Ik ben gewend om 20 minuten te bellen.
Afwachten zeggen ze. Probleem ligt niet bij hun.

Wij kijken normaal andere zenders dan tv anywere, dus daar hebben we niet zoveel aan.
Service zou zijn dat ze je iets aanbieden, streaming of zo, zodat je je tv zenders die je in je pakket hebt kunt kijken. Het idee geven dat ze iets voor je doen, maar daar hebben ze nog nooit van gehoord, denk ik.
Compensatie kennen ze niet. Ze zeggen dat je het abonnements geld terug krijgt. Dus de dag dat je de eerste keer gebeld hebt tot dat het opgelost is. Dat noemen ze compensatie. Dat je 4 weken geen tv kan kijken is niet interessant.
Ik zou ook nieuwe kastjes krijgen hebben ze mij vorige week gezegd. Tot nu toe niets ontvangen. De helpdesk zegt ook dat ze niet gestuurd zijn en Dat zij dat niet mogen doen. Van degene die dat gezegd heeft, hoor je niets meer.
Serviceverlenend zijn ze in ieder geval niet!!!!!!!!
De storing is nu al meer dan een maand. Kan niet waar zijn Ik zit zelf in de automatisering en als mijn bedrijf dit was overkomen, waren ze failliet geweest, maar waarschijnlijk interesseert het T-mobile niet. Er zullen wel te weinig klanten problemen hebben.
Er is altijd fall back scenario , voor het geval er iets niet goed is.
Wat ik mij afvraag is, waarom het bij T-mobile niet mogelijk is om in hun tv anywhere app alle zenders te kijken waar je een abonnement op hebt.
Ik heb navraag gedaan bij collegae van mij en er is geen andere provider (ook KPN niet, waar het probleem volgens TM ligt) die problemen heeft en bij andere providers kun je alle zenders kijken via de app. Iedereen zegt: het kan niet waar zijn dat het zolang duurt.

TM: WANNEER WORDT HET OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +4
Zeker waar dat dit te lang duurt. Bedroevend zelfs dat het zo lang moet duren. Zover ik begrijp is T-Mobile hier afhankelijk van de netwerkprovider en nog een derde partij, maar hebben de ontwikkelde oplossingen nog niet mogen baten. Dit probleem speelt overigens niet enkel bij T-Mobile, maar bij tenminste nog een partij.

Over het waarom de TV Anywhere app niet alle zenders heeft is het volgens mij een rechtenkwestie. In de afgelopen periode zijn de zenders op TV Anywhere al uitgebreid. Persoonlijk verwacht ik dat dit nog wel door blijft gaan met uitbreiden voor tenminste het basispakket.
Reputatie 7
@Harry S Afgelopen weekend zijn er aanpassingen gedaan aan het netwerk en de verbinding ziet er nu goed uit! Is dit aan jouw kant inderdaad ook het geval (mogelijk is er nog even een restart van de TV Box nodig)? Zo niet dan hoor ik het graag!
Ik heb het even bekeken met de tv box waarmee je kunt opnemen en het ziet er goed uit.
Hje zit het met het indienen van de claim/ vergoeding?
Reputatie 7
Hi @Harry S, goed om te horen dat het weer werkt! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd en ik hoor graag van je!
Ik heb een positief en een negatief punt.
Ppositief dat men niet zelf een claim moet indienen.
Negatief dat jullie als eerste dag de dag dat men belt rekent. Jullie weten wanneer het probleem.fis ontstaan. Jullie zouden minimaal vanaf die dag moeten vergoeden. En als service iets extra doen.

Reageer