Beantwoord

beeld zwart na herstart tv box

  • 26 March 2020
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Omdat de tv gids het na de storing van gisteren niet meer deed, heb ik getracht de tv-box te herstarten. Na herstart kreeg ik na de melding verbinding maken met de server zwart beeld. Ik heb inmiddels de tv-boycot meerdere malen herstart en de modem herstart maar nog geen resultaat.

icon

Beste antwoord door Brian 27 March 2020, 16:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rvduren86 

Werken alle andere apparaten wel?

Misschien kun je proberen de tv box van het stroom te halen en internetkabel verwijderen, haal ook de modem en mediaconverter voor even van het stroom en als alles weer is opgestart sluit de tv box aan en sluit de internetkabel pas aan als er om gevraagd wordt.

Bij een huawei of Draytek gebruik poort 3 & 4.

Ik heb precies hetzelfde, tv gids deed het niet, even gereset gisteren, zoals ik wel vaker doe, en nu doetie niks meer (" netwerk starten" staat in beeld)

Alles al 100x gereset... Al meer dan 24 uur geen tv. Internet werkt overigens wel gewoon... Klantenservice bellen heeft geen zin, want 20 minuten wachttijd. Iemand een idee?

 

Ja zo is het bij mij ook precies. Net nog een keer alle drie van het stroom gehad en involgorde achter elkaar opnieuw opgestart maar nog steeds zwart. Hij vraagt dan om de UTP kabel, maar zodra die erin gaat, staat er verbinding maken met server en daarna is alles zwart.

 

internet doet het wel gewoon. Ik heb maar 1 tv kast dus ik kan het niet testen of het de tv box is

Reputatie 7

Hi all, er is een centraal topic aangemaakt voor deze problemen. Deze vind je hier. Om alle informatie centraal te houden heb ik dit topic gesloten.