Beantwoord

Begin Gemist functies

  • 17 September 2018
  • 6 reacties
  • 556 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
Hi T-Mobile,

Wij zijn overgestapt van de concurrent naar jullie. Mij is toen wijs gemaakt dat er gewoon uitzending gemist is bij alle zenders etc. Wat het jammere is, is dat het alleen geld voor de App en niet de STB!

Voelt een beetje bedrogen. Hoe kan het uberhaupt dat de STB wat standaard word meegeleverd niet de functies heeft van de App waar je alles kan terugkijken zelfs RTL!?

De App is naar mijn inziens een extra en de STB de basis. Graag wil ik weten of er plannen zijn om uberhaupt hetzelfde op de STB te krijgen als de App. Beetje jammer zo
icon

Beste antwoord door Piotr 18 September 2018, 17:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Hoi @Pukss,

Helemaal met je eens. De gehele dienst TV is niet meer van deze tijd. TMT schermt op dit forum al meer dan 1 jaar, met vage, nietszeggende antwoorden over al dan niet op handen zijnde verbeteringen. Helaas is er eigenlijk nog niks van terecht gekomen. De achterstand op de concurrentie word almaar groter en groter, en ik krijg niet de indruk dat er op korte termijn iets gaat veranderen.

Nu zullen de moddereters hier zometeen wel over elkaar heen vallen om jou en mij te verzekeren dat er hard gewerkt word, en er heel binnenkort iets heel moois aan komt. Wat dat is kan of wil niemand zeggen. En wanneer dat dan gaat gebeuren kom je al helemaal niet te weten.

Wat naar mijn beleving wel zeker is, is dat de grootste miskleun van TMT, namelijk het niet kunnen/willen doorgeven van Netflix/Videoland (iets wat voor heel veel klanten erg belangrijk is), niet bij dat moois zal zitten.

Ik ben het helemaal met je eens dat het onacceptabel is dat je eerst word toegezegd dat bepaalde dingen wel aangeboden worden, en dat later in de praktijk blijkt dat dit enkel via de app, of zelfs helemaal niet mogelijk is. Helaas is dat een klacht die op dit forum met enige regelmaat de revue passeert. Zou TMT dit doen om de klanten binnen te halen? Als hier vooraf open en eerlijk over gecommuniceerd word kan ik me voorstellen dat de nieuwe aanwas veel kleiner zal zijn. Tja, en als je eenmaal binnen bent zit je een jaar vast, en dat is toch weer een jaar omzet, en marge (winst). Als die klanten dan geluk hebben veranderd er in dat jaar iets waardoor de zaken die het meest gemist worden alsnog aangeboden worden. Het is aan jou als klant te bewijzen dat het je toegezegd is, en dat zal niet meevallen. Zwart op wit zal je die toezegging zeker niet krijgen, en als je een (telefoon)gesprek opneemt is het niet geldig als bewijs omdat je vooraf toestemming moet vragen om een gesprek op te nemen. TMT (en alle andere klantenservices) doen dat zelf ook met de melding dat het gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Als je dan de verbinding niet verbreekt ga je automatisch akkoord.

Kijk maar eens in dit Wensen en suggesties voor T-mobile Thuis draadje om de eindeloze smeekbede van klanten om sommige voorzieningen, en hoe lang dat al duurt.
Reputatie 7
Hi T-Mobile,

Wij zijn overgestapt van de concurrent naar jullie. Mij is toen wijs gemaakt dat er gewoon uitzending gemist is bij alle zenders etc. Wat het jammere is, is dat het alleen geld voor de App en niet de STB!

Voelt een beetje bedrogen. Hoe kan het uberhaupt dat de STB wat standaard word meegeleverd niet de functies heeft van de App waar je alles kan terugkijken zelfs RTL!?

De App is naar mijn inziens een extra en de STB de basis. Graag wil ik weten of er plannen zijn om uberhaupt hetzelfde op de STB te krijgen als de App. Beetje jammer zo


Hey @Pukss,

Allereerst wil ik je graag verwelkomen! Een overstap is altijd spannend en er zullen ongetwijfeld dingen anders zijn dan bij je oude provider. Sommige dingen zullen fijner zijn, andere dingen weer minder. Wel kun je ervan uitgaan dat we ons uiterste best doen om aan je wensen te voldoen!

En zoals @Doeffgek ook al aangeeft. Zijn er inderdaad ontwikkelingen gaande. Dit zijn zeker geen praatjes met weinig wol. Zo staat de PC/Laptop versie van TV Anywhere bijna klaar om de wereld te gaan veroveren!

Als je graag programma's terug kijkt. Dan kun je eens overwegen om een TV Box met opnamefunctie aan te schaffen. Het is dan misschien iets duurder, maar je krijgt er zoveel moois voor terug!
Weer die bullshit verhalen. En als je vergeten bent om de opname te programmeren? Kom je om 22:00 uur thuis kan je de programma's van de vooravond niet eens meer zien. Bij KPN kon ik 7 dagen terug op alle zenders! En dat is nooit verteld toen ik het nam in juli. Nu zit ik een jaar vast aan die ellende wil ik geen giga boete betalen. Wat een farce!
Reputatie 1
De App word constant aangehaald maar ik heb het over de STB. Mijn ouders zijn niet zo tech savvy. Hun willen het gemak wat ze bij Ziggo hadden. Via de app werkt prima Maja die kan je ten eerste alleen op 3 apparaten gebruiken en ten tweede is dat voor hun gewoon ingewikkeld en moet alles via dat kastje kunnen
Reputatie 3
Ik vind het schandalig dat een draadje 5 maanden na de laatste reactie plots als beantwoord word bestempeld, terwijl de oorspronkelijke vraag niet eens inhoudelijk behandeld is.

In de laatste 5 maanden is er werkelijk niets veranderd (lees verbeterd) aan het TV-platform. Dit is één van de typisch TMT reacties die niets zeggen en waar je het maar mee moet doen...
Reputatie 7
Het selecteren van een "beste antwoord" verhoogd de vindbaarheid op deze Community. In sommige gevallen selecteren we dit pas later. Bedankt voor de feedback, we zullen hier voortaan scherper op zijn!

Mocht je trouwens een overzicht willen zien wat er in de afgelopen (vijf) maanden voor verbeteringen zijn doorgevoerd op ons TV platform, houd dan dit topic in de gaten: Verbeteringen T-Mobile Thuis.

Reageer