Beantwoord

Begin Gemist, kan het einde niet zien

  • 10 August 2019
  • 28 reacties
  • 1124 Bekeken

We zijn enkele weken geleden overgestapt naar internet en tv van tmobile thuis maar tot nu toe is het een en al teleurstelling. Zeker vwb het terugkijken van programma's. Het is al ontzettend irritant om de app te moeten gebruiken om programma's van de afgelopen week te kunnen zien maar zelfs de functie "begin gemist" werkt voor geen meter. Telkens wanneer ik een programma vanaf het begin laat starten wordt het programma gestaakt op het moment dat het programm in werkelijkheid ook is afgelopen. Ik zit dan nog maar halverwege bijvoorbeeld. Als ik vervolgens via de app wil kijken moet ik het hele programma opnieuw bekijken, doorspoelen kan namelijk niet.

Dit zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn? Jaren geleden kon dit bij kon dit KPN al gewoon en zelfs NLE heeft dit beter geregeld. Ik heb eigenlijk spijt van onze overstap!
icon

Beste antwoord door TAVL 12 August 2019, 15:20

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 3

Dat is onzin @el flaco . Tuurlijk zijn ze druk bezig met het nieuwe platform. Dat zegt niets over incident management en troubleshooting. Zijn twee verschillende processen.

Daarom is het probleem ook pas 8 maanden oud. @Beritbf idd alle prio gaat naar het nieuwe platform daar zit de ict capaciteit zo simpel is het het is zelfs zonde om dit op te lossen als er een nieuw platform komt 

@Jason @Brian 

We zijn inmiddels al weer ruim 15 dagen verder en ik heb nog steeds geen update van jullie gekregen, noch een werkende oplossing. De eerste keer dat ik over dit probleem postte is inmiddels 8 maanden geleden. Het is schandalig dat dit nog steeds “bekeken wordt” in plaats van dat er een oplossingen gegeven wordt. 


Daarnaast is het nu nog mooier geworden, met jullie TV box want na de laatste update doet hij helemaal niets meer! Stekker er uit en opnieuw opstarten (met of zonder de internetkabel er in) of resetten haalt niets uit. Hij doet het niet meer. 

 

Weet je wat het is, ik betaal voor deze dienst en al 8 maanden krijg ik niet geleverd waar ik voor betaald wordt. Als jullie nu niet heel snel met een oplossing komen dan zou compensatie niet meer dan op zijn plek zijn… 

 

Dit is de manier om zeer ontevreden klanten te kweken!

Reputatie 7

Hey @Beritbf,

Ik heb een update voor je! Deze week maandag hebben we een bericht ontvangen van onze techneuten. Zij zijn gaan stoeien met de instellingen van je TV Box op afstand. Nu begrijp ik uit jouw verhaal dat hij sindsdien helemaal niet meer werkt? :disappointed:  Ik wil je vragen om met je TV Box nog één handeling uit te voeren na de laatste update: 

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box. 

  2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom. 

  3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer er in. 

  4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan. 

Helpt dit niet? Geef mij dan een seintje. Dan breng ik direct onze techneuten op de hoogte om dit probleem alsnog zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Reageer