Dit zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn? Jaren geleden kon dit bij kon dit KPN al gewoon en zelfs NLE heeft dit beter geregeld. Ik heb eigenlijk spijt van onze overstap!
Beste antwoord door TAVL
Bekijk origineelBeste antwoord door TAVL
Bekijk origineelDat is onzin
Hoi
Dat is onzin
Daarom is het probleem ook pas 8 maanden oud.
We zijn inmiddels al weer ruim 15 dagen verder en ik heb nog steeds geen update van jullie gekregen, noch een werkende oplossing. De eerste keer dat ik over dit probleem postte is inmiddels 8 maanden geleden. Het is schandalig dat dit nog steeds “bekeken wordt” in plaats van dat er een oplossingen gegeven wordt.
Daarnaast is het nu nog mooier geworden, met jullie TV box want na de laatste update doet hij helemaal niets meer! Stekker er uit en opnieuw opstarten (met of zonder de internetkabel er in) of resetten haalt niets uit. Hij doet het niet meer.
Weet je wat het is, ik betaal voor deze dienst en al 8 maanden krijg ik niet geleverd waar ik voor betaald wordt. Als jullie nu niet heel snel met een oplossing komen dan zou compensatie niet meer dan op zijn plek zijn…
Dit is de manier om zeer ontevreden klanten te kweken!
Hey
Ik heb een update voor je! Deze week maandag hebben we een bericht ontvangen van onze techneuten. Zij zijn gaan stoeien met de instellingen van je TV Box op afstand. Nu begrijp ik uit jouw verhaal dat hij sindsdien helemaal niet meer werkt? Ik wil je vragen om met je TV Box nog één handeling uit te voeren na de laatste update:
Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer er in.
Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘’Geen internetverbinding gevonden’’ sluit je de internetkabel weer aan.
Helpt dit niet? Geef mij dan een seintje. Dan breng ik direct onze techneuten op de hoogte om dit probleem alsnog zo snel mogelijk voor je op te lossen!
Hoewel het maanden geleden is toch nog maar een reactie op mijn topic. Met alle tips heb ik het nooit werkend gekregen en het maar opgegeven door alles via de app te kijken. Echter blijkt dat op termijn soms gewoon lastig te zijn en vind ik dat dit zou moeten werken! De afgelopen tijd dus weer een aantal keer geprobeerd om met begin gemist een programma te kijken via de tv box. Het einde van het programma heb ik nog nooit gehaald!
T-Mobile gaan jullie nu eindelijk wat aan doen?!
Hoewel het maanden geleden is toch nog maar een reactie op mijn topic. Met alle tips heb ik het nooit werkend gekregen en het maar opgegeven door alles via de app te kijken. Echter blijkt dat op termijn soms gewoon lastig te zijn en vind ik dat dit zou moeten werken! De afgelopen tijd dus weer een aantal keer geprobeerd om met begin gemist een programma te kijken via de tv box. Het einde van het programma heb ik nog nooit gehaald!
T-Mobile gaan jullie nu eindelijk wat aan doen?!
Nee want er komt een nieuw platform. Geen leuk antwoord, wel eerlijk.
Hahaha… nee, dat is het antwoord niet. Het hoort ook op het oude platform te werken, dus moeten ze ermee aan de slag. Het lijkt echter een redelijk beperkt probleem te zijn op het huidige platform.
Ik heb ook genoeg andere artikelen op dit forum gelezen om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem. Er was een update een tijd terug en na het herstarten van je box zou het opgelost moeten zijn maar dat is dus NIET het geval!
Extra vervelend is het dat je wanneer dit gebeurd niet via de app het programma verder kan oppakken maar dat je doodleuk alles opnieuw moet kijken! Echt ontzettend irritant!
Het zou ook fijn zijn als ze een zouden toestaan om door te spoelen tot het juiste programma begint. Standaard 10 minuten het vorige programma kijken is vaak ook oersaai en vervelend...
Werkt dat laatste niet al bij RTL? Anders nog even geduld. :)
Er zou dus een oplossing moeten zijn, maar in jouw geval werkt dat niet. Daar zal TM dus naar moeten kijken. Misschien dat de update niet op jouw box staat en handmatig gepushed moet worden of er in jouw set up iets niet lekker werkt.
Maar hoe krijg ik dan een reactie van T-Mobile? Want die zijn de grote afwezige in deze discussie!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.