Begin Gemist klacht

  • 15 September 2018
  • 4 reacties
  • 440 Bekeken

Heb sinds juli dit jaar T-mobile thuis maar ben absoluut niet tevreden.
Begin gemist stelt niks voor, is zeer beperkt ten opzichte van wat ik gewend was. Kom ik wat later op de avond thuis kan ik niets van wat eerder die avond is geweest terugkijken. Ook al een paar keer gehad dat begin gemist bij het kijken naar twee afleveringen achter elkaar, spontaan uit springt. Kortom, ik mis de features die ik wel had. Ga dan wel wat meer betalen maar lees nu ook nog eens dat ik bij opzeggen nogal een forse 'boete' opgelegd krijg. Waardeloos dus! Graag reactie want ik lees meer klachten over begin gemist.

4 reacties

Reputatie 6
Je kan het TV gedeelte zonder bijkomende kosten opzeggen. Waarschijnlijk ben je over de 14 dagen annuleringsperiode heen (als je het abonnement op afstand hebt afgesloten), dus voor het internetgedeelte moet je dan een afkoopsom betalen.
Je kan b.v. ook TV via internet b.v. Canal Digital nemen voor 10 euro per maand, dan kan je ook de commerciele zenders met gemist optie kijken wat o.a. bij de NPO werkt en gratis is.
@hstruik
Ik denk dat je van KPN vandaan kom, dan begrijp ik jou probleem.
Bij mij het zelfde verhaal, ik kwam ook van KPN vandaan en daar werkt alles anders.
Begin gemist mag eigenlijk niet eens zo heten bij TMT.
Het werkt voor het programma wat bezig is wel maar ohh als je een kort programma er na ook wil kijken.
Dan gaat dat niet lukken want programma is dan al afgelopen.
Dan ook nog een hoop uitzendingen die er eigenlijk op moeten staan er gewoon niet zijn, tot hele weken.
Ik had dat probleem ook maar ik had ook veel last van blokjes in mijn tv beeld.
Zie mijn topic hierover.
Ik heb een zaak aangespannen bij de geschillencommissie, TMT heeft het niet op een uitspraak aan laten komen en een schikking met mij gedaan, ik ga weer heel snel terug naar KPN.
Als je geen goede rede hebt om voortijdig op te zeggen, dan moet je inderdaad de hele periode afkopen.
Maar ik ben het met je eens, programma gemist mag eigenlijk deze naam niet hebben.
Heel veel suc6
Reputatie 7
Badge +4
Blijft vervelend als producten niet conform verwachting zijn. Wellicht kan ik je, als medeklant, enigszins helpen.

Het is jammer dat de update al gehad heeft, maar de STB's nog niet. Via de app kun je Begin Gemist gebruiken, zoals bij KPN. Echter niet via de STB. Naar verwachting komt dit wel, al is het al een tijdje stil rond de update.

Wel is het mogelijk om Begin Gemist te draaien via de app en te streamen naar de TV. Dit zou voorlopig het probleem kunnen oplossen. AL ben ik het met je eens dat het lang duurt voor deze dienst naar een vergelijkbaar niveau als KPN wordt gebracht.
Reputatie 7
Hoi @hstruik,

Nou dat is geen fijne binnenkomer! Begin Gemist is een handige functie als je bijvoorbeeld tijdens het zappen schakelt naar een programma die je vervolgens vanaf het begin wilt kijken. Het werkt jammer genoeg (nog) niet als een "uitzending gemist", waarbij je ieder programma terug kunt kijken.

Misschien is een TV Box met opname functie wél een goed alternatief voor je? Daarmee kun je je favoriete programma's opnemen en die op een ieder gewenst moment afspelen. Handig!

Het idee van @TAVL is ook een goede optie. Om via je TV Anywhere app het beeld te streamen naar de TV. Hiervoor heb je wel een Smart TV nodig.

Kortom er zijn mogelijkheden genoeg! Als ik je nog van informatie kan voorzien, dan hoor ik dat graag.

Reageer