Beantwoord

Begin Gemist start te laat of te vroeg

  • 25 March 2019
  • 3 reacties
  • 464 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Hi, sinds de upgrade van het tv platform merk ik op dat niet alle programma's bij het begin beginnen als ik op de blauwe knop druk. Zo ook gisteren bij het terug kijken van de Luizenmoeder bijvoorbeeld. Deze startte in op ongeveer 14 seconden de serie in.
En dit gedrag zie ik ook op andere zenders.

Mijn decoder gaat elke dag stroomloos, dus daar kan het niet aan liggen.
Kan het zijn dat er bij jullie iets is veranderd. Dit is helaas niet de eerste keer dat het gebeurt.
icon

Beste antwoord door Brian 28 March 2019, 10:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @martva, hmm dat is vreemd. Dus als ik het goed begrijp begint de opname via Begin Gemist niet aan het prgramma van het programma maar wat later? En dit is sinds de laatste upgrade? Heeft het daarvoor wel goed bij je gewerkt? Als je mij via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen dan speel ik dit door naar ons TV team!
Reputatie 3
Badge
Dat heb je correct verwoord.
Het programma begint niet altijd aan het begin van het programma. In mijn voorbeeld hierboven was dat ongeveer 14 seconden later.
Ik was laatste de docu van Jumbo (met Sir Richard Attenborough) aan het terug kijken met begin gemist, en deze sprong terug tot bijna het begin van het reclameblok wat er voor zat. Dus zeker minuten eerder.
Reputatie 7
Bedankt voor de toelichting martva! Is het " willekeurig" wanneer Gemist begint? Dit kan namelijk te maken hebben met de programmering per zender die uitloopt of voor ligt. Hier kunnen we eigenlijk niks aan doen, dit is in beheer bij de zenders zelf. Maar als Gemist consequent bijvoorbeeld 2 minuten te laat zou starten dan kunnen we dit vanuit hier wel aanpassen (er is een bepaalde marge waar wij invloed op hebben). Als het altijd hetzelfde is bij alle uitzendingen laat het dan zeker weten, dan ga ik kijken of we hier wat in aan kunnen passen!

Reageer