Beantwoord

begin gemist, uitzending gemist etc. werkt weer eens niet

  • 24 April 2020
  • 36 reacties
  • 1122 Bekeken

Reputatie 3

Hi moderatoren,

Uitzendig gemist, uitgesteld kijken en diverse zenders zijn weer niet te bekijken. Zijn weer blokkerig. 

Graag snel actie!!

Betreft een bekend probleem, dus graag niet aankomen met herstarten van Zyxell en media converter. Dit is iets in de T-Mobile/KPN ellende. 

Oja, het betreft Leidse Rijn, Utrecht.

Alvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door Sander 19 June 2020, 10:40

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 1

Hier in Vleuten zelfde storing..
Sinds drie dagen werkt on demand gemist niet meer. Beeld vol blokken en stottert continu. Ook bij het gebruik van de blauwe knop om terug te gaan naar het begin van een uitzending geeft dezelfde storing. Modem reset, mediabox reset en alle andere tips geeft geen resultaat.

3451 DJ

Reputatie 3

@Sander@Brian ,

Goedemorgen heren,

Ik hoop dat jullie een fijne Koningsdag hebben gehad.

Omdat er geen andere reactie is gekomen op mijn bericht van andere moderators, maar even rechtstreeks.

Kunnen jullie actie ondernemen en zorgen dat het signaal weer goed word. Sinds de 24st is Uitzending gemist, begin gemist, videotheek en diverse kanalen weer onbruikbaar. Niet alleen bij mij, maar ik ben bang bij weer een hoop mensen in LR die via de fijne KPN hub kijken. (Maar ik kan het mis hebben)

Als al vaker gemeld, wij maken veel gebruik van de uitzending en begin gemist opties.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Bergeend  en @Lakeiland Hebben jullie een fijne dag gehad?

Ik ga dit probleem even onder de aandacht van de dames en heren moderators brengen.

Het kan zijn dat ze dit onderwerp over het hoofd hebben gezien.

Groetjes en prettige dag.

 

Reputatie 7

Hoi @Bergeend, @Lakeiland en @CrisTien,

 

Bedankt voor deze melding! Het lijkt erop dat er sinds de issues van afgelopen vrijdag nu iets aan de kant van de netwerkbeheerder niet goed meer staat. Ik ben in gesprek met onze technische dienst. Zodra ik meer weet, zal ik het hier melden!

 

Reputatie 7

Hi @Bergeend, @Lakeiland en @tonbor,

 

Het issue met On Demand zou nu verholpen moeten zijn! Kunnen jullie dit controleren? Eventueel een korte stroomonderbreking van de TV Box en daarna testen. Ik hoor graag! :grinning:

Reputatie 3

Hi @Sander ,

Het werkt weer.

Thanks.

Bas

Reputatie 2

Klopt dank @Sander 

Reputatie 1

Werkt ook hier weer..!

@Sander: bedankt..!

Reputatie 1

@Sander 

Hier in Vleuten opnieuw dezelfde storing..

On demand / gemist werkt niet meer. Beeld vol blokken en stottert continu. Ook bij het gebruik van de blauwe knop om terug te gaan naar het begin van een uitzending geeft dezelfde storing. Modem reset, mediabox reset en alle andere tips geeft geen resultaat. Een beetje vervelend dat sinds ik bij T-mobile ben (vanaf december 2019) ik meer problemen en storingen heb gehad dan in 20 jaar Ziggo… ☹️

Reputatie 3

@Sander 

ik kan het helaas bevestigen. Het is idd stuk. 
 

 

Reputatie 2

@Sander ook weer bij mij.....

Reputatie 7

Hi @Lakeiland, @Bergeend en @tonbor

 

Dank voor jullie snelle signaal. Ik ga direct schakelen!

Reputatie 2

@Sander doet het weer, erggghg snel nog mooier als ze dit probleem definitief oplossen.

Reputatie 1

Hier werkt het ook weer…


@Sander Lekker snel opgelost.. top..! 👍🏼. Zou je ons kunnen meenemen waar deze storing vandaan komt? En wat gaat er gebeuren om dit te voorkomen? Storingen zijn altijd irritant en ik begrijp dat jullie er niet altijd invloed op hebben maar in mijn 5 maanden abonnement bij jullie meer storingen gehad dan in 20 jaar bij de concurrent.

Reputatie 7

Hoi @Lakeiland,

 

In jouw regio huren wij het netwerk van een netwerkbeheerder. De meeste andere providers zullen aangewezen zijn op diezelfde lijn. Het blijkt dat we soms problemen hebben met deze lijn waardoor een backup wordt ingeschakeld. Ze zijn druk bezig om die backup net zo stabiel te krijgen als de normale lijn. Dit gaat met vallen en opstaan. het enige dat wij hierbij kunnen doen, is direct aangeven dat er iets mis gaat, waarna zij het zo snel mogelijk herstellen. Aangezien wij hun klant zijn, dringen we dan ook op aan om beide netwerken asap op orde te krijgen. Wij staan voor onze klanten en willen niet dat zij de dupe zijn van onderhoud. Daar doen wij alles aan. Weet dus dat jullie gehoord zijn en wij achter de coulissen voor jullie vechten!

Reputatie 1

@Sander

Bedankt voor je antwoord…

Echter; Het is wederom zo ver. 😡
Hier in Vleuten weer dezelfde storing..
Dus als je dit weer aan de netwerkbeheerder door kan geven hoop ik op net zo’n snel herstel als de laatste storing als 6 dagen (!) geleden...

Gr. Mark

Reputatie 7

Hoi @Lakeiland

 

Er is inmiddels weer teruggeschakeld naar de normale verbinding (niet de backup). Het zou weer goed moeten werken. Klopt dat?

Reputatie 1

Hey @Sander,

Klopt..! Werkt weer als een zonnetje..!

thx

Reputatie 3

Goedemorgen @Sander ,

Helaas, er is weer onderhoud gepleegd zeker. Sinds vannacht, 28-05-2020.

De ellende is weer terug. Graag met spoed actie ivm Pinksterweekend.

Groeten,

Bas

Reputatie 2

@Sander klopt alleen maar blokjes:-(

Reputatie 2

@Sander zeker dagje vrij, weer een blokjes dag.

Reputatie 1

@Sander 

Het is weer zo ver. 😡
Hier in Vleuten weer dezelfde storing..
Dus als je dit wederom aan de netwerkbeheerder door kan geven hoop ik op net zo’n snel herstel als de laatste storing. Dit kan toch niet zo blijven doorgaan. In plaats van ontspannen gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden van terugkijken en begin gemist heb ik er veel te vaak frustraties en irritatie over. Ik denk er ernstig aan om te kiezen voor een andere aanbieder. Dit moet nu wel eens stoppen hoor.

Reputatie 7

Hoi @Bergeend @Lakeiland @tonbor,

 

Allereerst mijn excuses, dit is niet fraai. Ik heb het zojuist doorgespeeld. Ik hoop morgen meer te kunnen zeggen. Ik doe mijn best! 

Reputatie 7

Er was een probleem bij de netwerkbeheerder waardoor het backup netwerk weer werd ingeschakeld. Dat is nu weer verholpen, On Demand zou nu probleemloos moeten werken. 

 

We gaan (weer!) in gesprek om ervoor te zorgen dat dit backup netwerk net zo goed werkt als het standaard netwerk. 

Reputatie 2

Bedankt @Sander werkt weer. Fijn pinksterweekend,  hopelijk blokvrij.

Reageer