Beantwoord

Begin gemist veronica

  • 3 October 2018
  • 3 reacties
  • 389 Bekeken

Hallo ik heb sinds 2 dagen t mobile en wilde vanavond voetbal terug kijken op Veronica. De wedstrijd was al in de 80e minuut met rust erbij dus 95 minuten bezig en ik begon toen met begin gemist. Dit werkte maar na 35 minuten ongeveer kreeg ik de melding begin gemist is gestopt omdat het programma is afgelopen.. ik kon alleen bevestigen drukken en het programma begon weer live bij de nabeschouwing 😞 ik ben zeer teleurgesteld en Ik vind het erg verveld dat ik het nu gemist heb.
Misschien weet iemand hoe het kan? Ik heb geen hardisc recorder kan het daarmee te maken hebben?

Groetjes Nick
icon

Beste antwoord door Sterre 8 October 2018, 15:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi Nick,

Ik help je graag, zodat je alle wedstrijden gewoon kunt kijken via Begin Gemist! Deze functie werkt op iedere TV Box, dus ook op die van jou zonder HD-recorder. Heb je na het afbreken weer geprobeerd om Begin Gemist aan te zetten? Kon je het toen helemaal kijken? Ik vermoed dat toen jij Begin Gemist aanzette, de TV Box nog een stuk van het vorige programma mee heeft genomen. Op die manier denkt 'ie dat de voetbalwedstrijd al is afgelopen. Dit kun je opnieuw instellen door de TV Box een minuut van de stroom te halen. Ik wens je veel voetbalkijkplezier, hopend dat jouw club iedereen inmaakt!
Dankjewel Sterre, ik heb nu de box toch maar ingeruild voor een harddisc recorder. Dan kan ik in ieder ook opnemen 😁 nu is die andere retour naar jullie onderweg maar wordt dat automatisch omgezet in mijn abbenoment? Er staat nu dat ik 2 boxen heb..

Ps: spreek je in maart weer ja komt goed.

Geoetjes Nick
Reputatie 7
Hi Nick, geen zorgen, het is helemaal gelukt met het omwisselen van de TV Box. Veel kijkplezier! 🙂

Reageer