Beantwoord

Begin gemist werkt niet goed

  • 7 July 2017
  • 2 reacties
  • 659 Bekeken

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 104 reacties
Al ruim 4 weken bezig met een klacht / probleem over begin gemist dat als we een uitzending willen bekijken dat het programma zomaar weer op live springt.
Diverse keren contact opgenomen met de klantenservice die allerlei oplossingen aandroegen( harde reset, kabels uit decoder, modem resetten en ga zomaar door) zonder resultaat jammer genoeg. Men zou 4 weken geleden een call aanmaken naar de technische afdeling binnen tmobile, maar tot op heden niets gehoord dat probleem verholpen is.
Daarom zonet nogmaals gebeld met klantenservice. De medewerker wilde weer dezelfde stappen doorlopen dan zijn collega al gedaan had( heb daar dus voor bedankt). Hij heeft volgens eiggenzeggen een SPOED call aangemaakt en het probleem zou binnen 5 werkdagen opgelost moeten zijn..
Heb nog zelf oplossing / ideeen geopperd ( nieuwe modem en decoder) om te zien of het daar aan kan liggen.maar dat kan niet.

Moderator edit:

Het viel ons op dat sommige klanten net het einde van een programma misten als zij gebruik maakten van Begin Gemist. Hierop hebben we direct de marges aangepast. Je kunt nu langer gebruik maken van Begin Gemist. Vooral handig bij langere programma's zoals films. Bedenk wel dat het dus niet oneindig is. Mocht het halverwege een programma nou toch een keer misgaan, dan kun je Begin Gemist opnieuw selecteren en door middel van de pijltjes toets (naar rechts) tot 8x de snelheid vooruit spoelen naar het punt waar je was gebleven. Ik hoop dat je op deze manieren weer 100% kunt genieten van Begin Gemist!
icon

Beste antwoord door Sander 13 July 2017, 10:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi staub,

Dit speelt al een tijdje. Zoals je aangeeft hebben we al vele zaken uitgeprobeerd en daarmee uitgesloten. Soms blijkt het echt een puzzel. Ik zie dat we nu de TV Box zelf gaan vervangen. Het modem is onlangs nog vervangen. Dan hebben we nu toch echt bijna alles aangepast! Ik hoor het graag als de TV Box er is en of dit de oplossing is waar we op hopen!
Reputatie 3
Nieuwe decder is binnen en druk aan het testen of dot het probleem verhelpt.
Mocht dit zo zijn laat ik jullie dat weten

Reageer