Beantwoord

Begin gemist werkt niet (meer) op RTL4

  • 25 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 785 Bekeken

Hallo,

Gisteravond de afwas nog willen doen voor de aflevering van 'the voice'. Dat lukte niet helemaal, dus geen nood, ongeveer een half uur na start van de uitzending ingestapt. Begin gemist geselecteerd en kreeg een foutmelding 'error content niet meer beschikbaar'
De TV box resetten hielp niet, op de andere tv-box hetzelfde probleem.

Een later programma op rtl4 (het roer om): dezelfde foutmelding, en dus geen begin gemist.
icon

Beste antwoord door Brian 28 augustus 2018, 10:17

Hi Mike, dat is vreemd, ik heb meteen met je meegekeken en Begin Gemist zou gewoon beshcikbaar moeten zijn! Ervaar je deze error nog steeds? Zo ja dan zou ik graag je TV-Boxen een fabrieksreset geven om te kijken of dit de problemen oplost. Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi Mike, dat is vreemd, ik heb meteen met je meegekeken en Begin Gemist zou gewoon beshcikbaar moeten zijn! Ervaar je deze error nog steeds? Zo ja dan zou ik graag je TV-Boxen een fabrieksreset geven om te kijken of dit de problemen oplost. Ik hoor graag van je!

Reageer