Beantwoord

Behouden van tv kastje in plaats van omwisselen

  • 20 February 2019
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 1
Onlangs heb ik een andere tv box binnen gekregen omdat ik graag wou opnemen. De oude moet ik terug sturen uiteraard maar ik wil vragen of het ook mogelijk is om deze te houden zodat deze bij mijn dochter op der kamer kan.

Mvg chantal
icon

Beste antwoord door Brian 22 February 2019, 16:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi Chanmegan,

Wat ik begrijp uit de servicepagina's van Thuis is het zeker mogelijk om een tweede kastje in huis te hebben. Ik denk dat ze in dit geval het oude kastje terug willen hebben omdat ze ervan uit gingen dat je deze ging vervangen met de variant die kan opnemen en niet dat je de oude ergens anders wilde gaan gebruiken.

Hoe dit precies geregeld zal gaan worden durf ik niet te zeggen, maar ik weet bijna zeker dat het wel mogelijk is! Een van de Thuis moderators zal vandaag of morgen reageren met meer informatie hierover.

-Gilbert
Reputatie 7
Hi @Chanmegan, we hebben je TV Box inderdaad omgewisseld voor een exemplaar met opnamefunctie. Uiteraard kan ik er nog één extra voor je aan toevoegen. Even om misverstanden te voorkomen, dit betekent dat er dan een derde TV Box bijkomt, klopt dat? Je kan de oude TV Box nu gewoon naar ons terugsturen (anders klopt de administratie niet meer) en dan stuur ik de derde TV Box naar je op. Laat mij nog even weten of dit inderdaad de bedoeling is 😉
Reputatie 1
Hoi @Brian bedankt voor je reactie. Ik zal de andere box een maandag dan gelijk terug sturen. Ik dacht dat ik de andere dan wel kon houden vandaar mijn vraag maar als ik hem toch terug moet sturen vraag ik de derde wel pas aan als haar kamer af is scheelt toch wat he😉
Fijn weekend

Reageer