Beantwoord

Bellen klantenservice wordt afgebroken en F1 kijken

  • 30 September 2018
  • 4 reacties
  • 473 Bekeken

Bellen met de klanten service word afgebroken omdat het geen keuzemenu accepteerd..

Dat was het eerste probleem.

De tweede is waar kan ik in godsnaam formule 1 gaan kijken?? wij zijn net drie weken geleden overgestapt naar jullie maar hebben daar van het eerste uur geweldig veel spijt van!

Eerst is Netflix niet meer beschikbaar... moeten wij weer een kastje aanschaffen... twee weken geleden zat Ziggo sport er nog op.. ik dacht nog ach we passen ons wel aan met Netflix... nu kan je gvd geen eens geen F1 meer kijken.
icon

Beste antwoord door Sterre 1 October 2018, 16:51

Bekijk origineel

4 reacties

Na twee uur nog geen reactie.. jullie zijn gewoon een stelletje oplichters dat hele T mobile, misleiding!.. een mooi praatje op de radio maar je krijgt een klote pakket met allemaal ruk zenders... wil je meer dan moet je betalen... voor een lagere prijs en een compleet pakket kan je beter naar KPN... Kut zooi dat hele T mobile!
Reputatie 7
Badge +3
Beste Joske,

Dit is een klanten forum, geen klantenservice. We proberen elkaar zoveel mogelijk te helpen en zo nodig helpen de forum moderators mee maar in het weekend kan dat langer duren.

Schelden heeft geen zin en het is tegen de huisregels. Met een beetje geduld en vriendelijkheid kom je echt verder en de moderators vinden echt wel een oplossing voor je.

Groet, Folkert
Dan moet die klantenservice wel bereikbaar zijn... echt hopeloos.đź‘Ž
Reputatie 7
Hi Joske So,

Ik help je graag, geen probleem! Formule 1 is bij T-Mobile Thuis ook te volgen. Je kunt het kijken via Ziggo Sport Totaal (eerste maand € 7,50, daarna € 15 per maand). Als je T-Mobile Mobiel hebt, kun je in aanmerking komen voor Klantvoordeel, waarbij je een maandelijks tegoed van € 7,50 krijgt. Deze kun je dan ook inzetten op Ziggo Sport Totaal, waardoor je maandelijks uitkomt op maar € 7,50! Klantvoordeel en Ziggo Sport Totaal aanzetten doe je via My T-Mobile Thuis. Hier heb je de klantenservice helemaal niet meer bij nodig. Veel kijkplezier!

Zie ook dit topic voor andere opties voor de F1 bij Thuis: Formule1 met T-Mobile Thuis alles in 1.

Reageer