Beloftes zijn loze woorden

  • 3 October 2019
  • 5 reacties
  • 291 Bekeken

Vanaf oktober vorig jaar ben ik bezig om de slechte verbinding van T-mobile goed te krijgen. Pas in januari is geconstateerd dat het aan de systemen bij T-Mobile lag en men vertelde mij dat ze hieraan gingen werken maar dat ik niet moest verwachten dat dit binnen een maand opgelost zou zijn.

Nu is het oktober en nog steeds hapert mijn internet en het televisiebeeld. (staats soms voor een seconde soms 3 gewoon vast). Niks opgelost dus en men wil ook niet compenseren. Betaal dus naar mijn mening voor een slechte service en men veranderd niks aan mijn klachten,

Het wordt tijd dat T-mobile eindelijk richting een prestatie-eis wordt gedwongen door de ACM. Ik overweeg nu ook om als laatste een brief te sturen met een termijn om dit op te lossen en anders toch maar een rechtzaak te beginnen om de prestatieinspanning van T-mobile ter discussie te stellen en een korting te krijgen op mijn abonnement geld.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hallo @wastheretoo

Jij bent niet de enige met klachten over T-mobile er zijn meerdere mensen met klachten. Momenteel hebben ze ook te maken met een storing in het mobiele netwerk en een storing bij televisie dacht ik.

Het is vervelend dat je niet op de juiste manier wordt geholpen vaak moet je dan zelf meerdere keren er achter aan gaan.

Een Moderator die kan je overigens wat verder helpen maar als jij naar de rechter wilt stappen er is niemand die je stopt.
Bedankt waqqas.

had helaas naast mijn t-mobilethuis abonnement net mijn mobiele abonnement met 2 jaar verlengd, dus overstappen is nog niet zinvol. Ben al 25 jaar met mijn mobiele abonnement bij t-mobile. mijn geduld is helaas op en dit zal dan ook mijn laatste jubileum zijn bij t-mobile
Reputatie 7
Badge +15
Ik ben ook maar een T-Mobile klant en ik hoop voor je dat als een Moderator dit leest hij je hierbij kan helpen.

25 jaar bij T-Mobile, dat is wel lang hopelijk heb je daar geen problemen?

Voor de thuis pakket kan je worden geholpen maarja het heeft weinig nut als de afspraken niet na worden gekomen.

Ssucces nog!
Reputatie 7
Hey @wastheretoo,

Oef dat hoor ik niet graag.đŸ˜„ Jammer genoeg kan ik niet je gegevens inzien en de huidige status van dit probleem achterhalen. Ik ben heel benieuwd wat er al in gang is gezet om dit euvel voor je op te lossen. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privĂ©bericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan pak ik zo snel als ik kan je gegevens erbij!

Ik wil je graag op je hart drukken dat we er alles aan willen doen om dit probleem voor je op te lossen! Een compensatie kunnen we pas indienen nadat het probleem is opgelost. Pas dan kunnen we een berekening maken voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Hopelijk neem ik daar een onduidelijkheid mee weg.
Beste Piotr,

wat hier beschreven is door wastheretoo is symptomatisch voor T-Mobile.
Als je dit opgelost wil zien, moet je het niet in de privésfeer trekken door met pm's te gaan werken, maar in de openheid en met transparantie iedereen laten meelezen.
Ik ben klant bij T-Mobilethuis sinds 22-7 van dit jaar. Vanaf het allerprilste begin heb ik vergelijkbare zaken bij ze aangekaart.
Dan krijg je bezoek van een vogel van Guidion die dan verhalen op gaat hangen over het al of niet aanwezig zijn van switches en connectors. Ik weet wel beter...
Mijn contract duurt tot 22-7 volgend jaar. Daarna ben ik weg, mijn telefoon ook en die van mijn vrouw net zo!
T-Mobile is een drama!
Misschien zou het een idee zijn om de gebundelde klachten in dit forum eens naar de ACM te sturen en naar een Kassa of Radar....

Reageer