Beantwoord

Beschikbaarheid Cloud Opnemen

  • 30 November 2020
  • 14 reacties
  • 258 Bekeken

Wanneer wordt dat Cloud opnemen is een keer actief?, het wordt nu toch wel heel storend dat ik niks kan opnemen, ik zit te denken om bij een andere provider te kijken puur voor het opnemen, dat grapje kost me wel € 25,- meer maar als ik daarmee op kan nemen vind ik dat  het geld meer dan waard! dus nogmaals wanneer wordt dat cloud opmenen eindelijk actief?  

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 30 November 2020, 11:11

Bekijk origineel

14 reacties

Dat kun je instellen als je bent overgezet naar het nieuwe TV platform van T-Mobile en is te activeren via de Mijn T-Mobile thuis omgeving en kost je 5 euro per maand extra.

Maar ik maak hier uit op dat je nog op het oude platform zit, gaat niet echt vlot dan met overzetten, dacht dat het nu wel klaar zou zijn.

Reputatie 7
Badge +1

Volgens mij hebben ze het overzetten van het oude platform naar het nieuwe tijdelijk stopgezet, ik begreep dat er weer een nieuwe testplatform is opgestart.

Als ik het goed heb gelezen op het oude platform van toen nog Telfort werkt ook KPN op de zelfde wijze b.v. alle klanten met een bepaald type STB overzetten en voor het volgende type weer een test starten.

Of wel als je wilt opnemen kan je beter opzoek naar een andere provider want dit is een gebed zonder eind ? 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @FireF0x Dit staat op de site. Misschien kan een moderator je straks meer vertellen.

 

Let op! Cloud Opnemen zit niet standaard inbegrepen in je TV-pakket. Zet Cloud Opnemen aan in My T-Mobile Thuis voor € 5,- /mnd. Na de eerste maand kun je de functie opzeggen. Je zit dus nergens aan vast.

Zie je de optie niet tussen staan in My T-Mobile Thuis? Deze functie is nog niet beschikbaar voor iedereen. We zijn druk bezig om Cloud Opnemen voor iedereen met een TV-abonnement beschikbaar te maken. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV kunnen omzetten naar het nieuwe T-Mobile TV.

Ja ik snap het maar dat veranderd niets aan mijn laatste antwoord, want het probleem is dat niemand schijnt te weten hoe of wat, het is elke keer hetzelfde antwoord (zie jou Let op! tekst). Ik kan daar dus niks mee en als het nog wel een jaar kan gaan duren (wat niemand weet) heb ik daar niks aan. 

Dus inderdaad misschien dat T-Mobile nu eindelijk is duidelijkheid kan verschaffen.

Reputatie 7
Badge +7

@Doornekamp33 ,

 

Herinner je , je nog een bepaalde belofte over: voor het einde van dit jaar en het eten van kledingstukken? :wink:

Dat begint nu wel heel erg dichtbij te komen. Hoop dat ze al honger hebben.:blush:

Reputatie 7
Badge +14

Hahahahah @Doornekamp33 @soepkip67  Welk kledingstuk was dat. Ik ga ze even smakelijk eten wensen.

🔪 en 🍴  Eten ze hun hoed op?!

Ik hoor net dat ze gaan kijken of ze iets kunnen forceren maar geen garantie 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @FireF0x, je hebt helemaal gelijk dat je het hier navraagt, daarom wil ik het ook graag zo volledig mogelijk uitzoeken. Jammer genoeg kan ik geen garanties bieden op exacte data en/of tijdstippen, maar ik kan wel aan de hand van jouw apparatuur uitzoeken of je in een aankomende migratiebatch zit. 

Stuur me alsjeblieft jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN toe in een privébericht: Hoe stuur ik een privébericht?. Dan pluis ik het zo goed mogelijk voor je uit. Sorry dat er nog geen duidelijkheid gekomen is!

@soepkip67 Ik heb het paar sokken al klaar liggen hier, maar nee alle gekheid op een stokje: hopelijk hoeft het niet zover te komen.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @CrisTien ,

 

Het gaat om petten, stropdassen en sokken.:joy:

 

@Jason ,ik help het jullie hopen.:wink: Nog maar 30 dagen!!:wink:

Reputatie 7
Badge +14

@soepkip67  O help hahahaha volgens mij dragen ze geen pet en stropdas. Dat wordt sokken eten jasses. 
nu hopelijk hoeft het zover niet te komen want ik snap de frustratie. 
Fijne avond allemaal.

Reputatie 7
Badge +7

@CrisTien ,

Ik ben niet gefrustreerd, alleen maar blij dat ik nog niet ben over gezet. Hopelijk hebben ze het lek straks wel boven want er zijn nogal al wat "probleempjes" als je het forum leest. 😏

Reputatie 7
Badge +14

@CrisTien ,

Ik ben niet gefrustreerd, alleen maar blij dat ik nog niet ben over gezet. Hopelijk hebben ze het lek straks wel boven want er zijn nogal al wat "probleempjes" als je het forum leest. 😏

Ik zit bij de KPN en ben behoorlijk gefrustreerd  want er gaat dat heel veel fout (bij mij) 

Het is overal wel iets en je leest in de community alleen de misstanden. Zelden komt er iemand vertellen dat ze zo blij zijn met welke provider dan ook. 
Hopelijk hebben ze alles klaar als ik overstap 😅 naar Tmobile thuis. 

En bij mij ging op het aansluiten na allemaal goed, en het TV gedeelte werkt prima met cloud opnemen bij KPN, maar inderdaad, heb je oudere kastjes gaat het mis, daar hebben ze nog wel even werk aan.

Maar ik zit met smart te wachten op het nieuwjaars diner bij TM.

Reputatie 7
Badge +1

Deze jongen zit gelukkig ook nog op het oude platform en mag van mij ook zo blijven, zit er al bij sinds ze Vodafone thuis overnamen, en eerlijk is eerlijk al die jaren geen enkele noemenswaardige storing dan alleen bij een algemene storing.

Voorbeeld: afgelopen vrijdag Ziggo abonnement genomen werkte na een paar minuten al op de tv en andere apparaten zoals laptop of iPhone.

Reageer