Beantwoord

Beschikbaarheid nieuwe interactieve tv box

  • 11 August 2019
  • 7 reacties
  • 428 Bekeken

Mijn oude abonnement is per 1 juli beeindigd i.v.m. verhuizing (verkoop datum oude huis)
omdat mijn nieuwe abonnement pas per 1 augustus in zou geen (aankoop datum nieuwe huis) werd geadviseerd om alle spullen terug te sturen naar T-Mobile, ik kreeg dan op mijn nieuwe adres allemaal nieuwe spullen (ook de aansluiting moest daar nog geregeld worden).

ik had als hoofd TV Box er eentje waar ik ook mee kon opnemen.
nu bij de nieuwe krijg ik alleen maar 2 kleine TV Boxen (Amino 😵 zonder opname mogelijkheden.

Ik heb uiteraard gebeld maar krijg het verhaal dat de oude boxen niet meer worden uitgeleverd omdat er nieuwe en betere versies besteld zijn.

Tot daar geen probleem (ik snap het).

maar het antwoord op de vraag wanneer de nieuwe er zouden zijn en of die automatische worden toegezonden kreeg ik het antwoord: dat ze niet wisten wanneer deze komen en ik moest zelf af en toe op de site kijken of ze er al waren (waar ik dit kon vinden op de site wisten ze niet) en dan moest ik zelf een verzoek indienen voor omruiling. (terwijl ik gewoon een box besteld heb met opname functie bij afsluiten nieuw contract).

weet iemand wanneer de nieuwe TV Box komen of waar ik dat kan vinden als ze er zijn?

Alvast dank voor jullie hulp.
icon

Beste antwoord door Piotr 15 August 2019, 15:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @evdberk,

Van harte met jouw nieuwe huis! Hopelijk gaat de verhuizing en het inrichten voorspoedig?

Het klopt dat de oude boxen lastig leverbaar zijn. Ik heb navraag gedaan voor wat betreft de boxen, maar verwacht eerder dat het gaat om het nieuwe TV product waarbij - volgens hints op het forum - een opname in de cloud zou komen. Dit is echter nog niet bevestigd.

Zodra ik antwoord heb op de leverbaarheid van de box zelf kom ik bij je terug.

Werkt internet en TV inmiddels wel goed in jouw nieuwe woning?
Hallo TAVL,

Dank je, ja alles gaat goed en voorspoedig.

Voor wat betreft de opnames hopen we dan maar dat er snel iets komt want ik mis het wel echt.

Voor de rest werkt internet en TV wel goed, Snelheid Wifi nog niet helemaal volgens abonnement maar kan ook aan de inrichting en plaatsing modem nog liggen.
Ga hier eerst eens mee schuiven, passen en meten en dan zien we wel weer verder.
Maar het werkt verder wel allemaal goed.


Gr. Eddy
Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @evdberk,

Ik kan het zelf niet voor je regelen, maar begrijp dat er wel een beperkte oplage boxen beschikbaar is. Gezien de hoeveelheid is het enkel op basis van vraag. In jouw geval zou ik het niet meer dan terecht vinden als de box alsnog geregeld wordt.

Webcare kan dit voor je regelen. Ze lezen mee en reageren vanzelf op dit topic. Duurt dit te lang, geef dan gerust een seintje. Hopelijk kun je snel weer opnemen en altijd genieten van jouw favoriete programma's.
Reputatie 7
Hey @evdberk,

Tof dat we met je mee mochten verhuizen! 😄 Jammer genoeg zijn de TV Boxen met opnamefunctie momenteel lastig leverbaar. Nu wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan kijk ik graag met je mee naar de mogelijkheden!
Hallo Piotr,

Dank voor je aangeboden hulp, maar als ik op privébericht klik (ik ben ingelogd) krijg ik de volgende melding.

Sorry, je hebt nog geen toegang tot deze pagina

Helaas heb je geen toegang tot deze pagina.

Gr. Eddy
Reputatie 7
Badge +4
Ziet eruit als een cookie probleem. Cookies via de browser weggooien (instellingen menu) en browser opnieuw opstarten. Meestal helpt dit.
sorry Piotr,

Probleem opgelost, prive bericht komt eraan.

Gr. Eddy

Reageer