Beantwoord

Beschikbaarheid Opneemfunctie

  • 30 November 2020
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Sinds begin juli zijn wij klant bij T-Mobile Thuis. Wij konden op dat moment geen interactieve tv met harddiskrecorder krijgen omdat deze niet meer werden uitgegeven. Volgens de medewerker van de klantenservice werden die alleen nog uitgegeven aan mensen die al zo'n tv box hadden en problemen hadden met hun box. Hij zei wel dat er een andere functie beschikbaar zou komen binnen een paar maanden. Op dit moment hebben wij de Amino TV box. 

Fast forward, we zijn nu ruim 4 maanden en opnemen via de cloud blijkt nu dus beschikbaar te zijn, echter heb ik nog altijd geen bericht hieromtrent ontvangen

Als ik op de website van T-Mobile zoek naar opnemen, staat er bij interactieve tv alleen dat dit mogelijk is met een box met harddiskrecorder, echter begreep ik dat alles digitaal in de cloud zou komen..? Gaat dit nog mogelijk worden? Of komen de tv boxen met harddiskrecorder weer beschikbaar? 

Ik hoop dat het niet al te lang duurt voordat dit probleem binnen T-Mobile is opgelost, gezien ik het opnemen erg mis en dit voor mij echt iets is waarvoor ik zou overstappen naar een andere provider. 

icon

Beste antwoord door Brian 20 January 2021, 16:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @bjornolthof ,

 

Het duurt inderdaad wat langer dan men verwacht had. Er waren wat problemen die ze op moesten lossen. Wat ik nu begrepen heb is dat ze weer verder gaan met de uitrol van het nieuwe tv kijken. Je krijgt een week voordat je wordt overgezet een mailtje van T-Mobile.

Reputatie 1

Hoi , ik heb al lange tijd een harddiskrecorder en wil graag weer terug naar een box zonder recorder en dan opnemen en afspelen in de cloud. Ik wil om 2 redenen van de harddiskrecorder af, de eerste is dat het stroomverbruik hoog is en de tweede reden is dat de box, wat tegenwoordig een Europese richtlijn is niet auto-standby gaat als je hem vergeet uit te zetten. Dat pruttelt lekker door de hele nacht.

Het duurt wat langer dan verwacht is een “understatement”, een jaar???????? en meer!

Ik heb bijna een jaar geleden ook al een verzoek gedaan en zou nu toch graag eens een concreet antwoord willen hebben op een eenvoudige vraag van schijnbaar een groot probleem bij T-Mobile.

Wanneer krijg ik een box zonder harddisk en wil dan ook meteen in de cloud kunnen opnemen?!

Dat is toch niet teveel gevraagd voor een klant die 2 mobiele abo’s heeft en TV&Internet thuis van T-Mobile. De beeldkwaliteit hoor je mij niet over, die is TOP.

Grtz. TVboerke

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @TVboerke, ik kan de Amulet (box met recorder) voor je omruilen en dan, zodra je de vervangende Aria 610x box binnen hebt, een vervroegde omzetting aanvragen via het TV team. Dan word je in een eerstvolgende batch omgezet zodat je niet nog langer hoeft te wachten. 

Dan zal je wel in de periode tussen wachten op omzetting en daadwerkelijke omzetting (zo'n twee weken) zonder opnamefunctie zitten, is dat te overbruggen?

Reputatie 1

Goed plan Jason, die 2 weken zijn te overbruggen lijkt mij. Als je mij de Aria 610x wilt opsturen, graag. Strakke actie! Heb je mijn NAW gegevens? @Jason 

Grtz. TVboerke.

 

 

 

Reputatie 7

Hi @TVboerke, de nieuwe TV Box is naar je onderweg. Geef ons even een seintje zodra je deze werkend aan hebt gesloten, dan zetten we daarna de omzetting in gang!

Reageer