Beantwoord

betalen maar geen dienst of product ontvangen.

  • 19 January 2021
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb nu meer dan een week tv signaal, maar kan nog steeds niet opnemen in de cloud , blijft op in behandeling staan. Heb een extra tv box besteld,  staat in mijn overzicht als afgehandeld, maar heb niets ontvangen. Staat ook Wel op de factuur. Had klantenservice gebeld, kreeg te horen dat jullie in het weekend niet werken. ???? HOEDAN??? Wil graag kunnen opnemen en de extra box ontvangen, heb nu al spijt van het overstappen, wat een gedoe.

icon

Beste antwoord door Boris 21 January 2021, 12:01

Bekijk origineel

3 reacties

automatische betaling stop zetten en handmatig over boeken minus de niet gelverde diensten.

Reputatie 7

Hoi @Tin2811 ,

Dank je wel voor je bericht en excuses voor het ongemak! Ik heb direct geregeld dat de TV Box naar jou toe komt. Ik zie dat inmiddels het Cloud Opnemen wel is geactiveerd. Je kan zo meteen dus op beide Boxen hier gebruik van maken. Overigens zou ik de tip van @bongo116 niet opvolgen om incassokosten te voorkomen. Mocht het abonnement zo helemaal up-to-date zijn, dan kan ik kijken naar de periode dat jij deze diensten niet hebt gehad. Ik hoor het graag van je! 

Hoi Boris, ik kan sinds gisteravond opnemen! Nu nog de 2de box, zie hem tegemoet. Dank voor je reactie.

Reageer