Beantwoord

Betalen voor de TV Anywhere app

  • 6 June 2017
  • 4 reacties
  • 339 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hallo, Er is ineens 4,95 bij mijn telefoonrekening gezet voor het gebruiken van de t-mobile app. Kllopt dat?
icon

Beste antwoord door Sander 6 June 2017, 13:21

Bekijk origineel

4 reacties

Dat lijkt me vreemd. De app haal je toch gewoon uit de Appstore of Googlestore en als hij daar graties is blijft hij toch gratis? Volgens mij is het gebruik van de App door de klanten alleen maar voordelig voor TMobile.
Kun je misschien een geanonimiseerde kopie van de factuur toevoegen of een screenshot?
Ik moest van vodafone kijken op www.payinfo.nl en daar staat een abbonnement op tv anywhere van tmobile.
Dit staat op www.payinfo.nl

Betalingen
Naam Prijs Datum Details
TVAnywhere €4,95 14-05-2017 10:13 Bekijk
TVAnywhere €4,95 14-04-2017 08:17 Bekijk
TVAnywhere €0,00 16-03-2017 00:14 Bekijk
Reputatie 7
Hoi rienri, begrijp ik het goed dat je een mobiel van Vodafone en Thuis van T-Mobile hebt? Als dat zo is, dan raad ik je aan om de app die je nu hebt te verwijderen. Daarna kun je de TV app opnieuw installeren, ditmaal met je TV-klantnummer en TV-pincode van T-Mobile Thuis. Deze gegevens kun je in My T-Mobile Thuis terugvinden, mocht je die niet meer weten.

Ik denk dat je met de gegevens van Vodafone hebt ingelogd. Vroeger kon je namelijk ook TV Anywhere kijken voor € 4,95 per maand als je alleen een mobiel abonnement had. Ik was niet op de hoogte dat ze dit nog steeds hadden.

Payinfo geeft aan dat er extra kosten van diensten via hen op je mobiele rekening worden gezet. Hier kun je meer info vinden over dit soort rekeningen.

Reageer