Beantwoord

Bij welk tv.pakket krijg je toegang tot ESPN Go app?

  • 10 January 2021
  • 4 reacties
  • 626 Bekeken

Reputatie 3
  • is Prince of Content
  • 53 reacties

Ik zie dat ESPN zender 1 (voorheen Fox Sport 1) in het badispakket van t-mobile tv zit. Krijg je met het badispakket dan ook al toegang tot de espn go app? Zo ja kan je daar dan gewoon alles zien op.je telefoon? Zo nee vanaf welk espn pakket krijg je die toegang? Ik heb nu Canal Digitaal eigenlijk puur voor de espn go app zodat mijn dochter op haar kamer voetbal kan kijken. Bedankt voor een reactie.

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 10 January 2021, 12:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @yurgr  De hele zenderlijst is Hier te bekijken. 
Zet de juiste vinkjes  bij wat je zoekt dan kan je precies zien wat je krijgt bij welk pakket.

Volgens mij is het een  (premium pakket)  ESPN 1 Is basis en zo te zien ook op de app te bekijken

 

Succes!

Reputatie 3

Hallo @CrisTien 

Bedankt voor je reactie,

 

Edit laat maar, er is helemaal geen ESPN Go app, we kijken nu in de Canal Digitaal app…

 

Onderstaand is dus onzin, bedankt voor je antwoord

 

maar dat had ik al gezien. Mijn vraag is vanaf welk abonnement kun je ook inloggen in de app van ESPN zelf. Je kan daar inloggen met de abonnementsgegevens van je tv leverancier. Aangezien er 1 zender al in het basispakket van t mobile zit, vraag ik mij af of je dan ook al gebruik kunt maken van de ESPN app, dat kan ik niet terugvinden in de link waar je naar verwijst. Er wordt bij enkel naar TV Anywhere verwezen. Iemand die het weet?

 

...

Reputatie 7
Badge +14

Even testen @yurgr 

 

Reputatie 3

Even testen @yurgr 

 

O toch wel dus? Die gebruiken we momenteel (nog) niet. Als ik dat lees is het dan gewoon gekoppeld, als je 1 zender in je tv abo hebt zie je ook 1 zender in 'watch' app. Ik denk dat ik het gewoon weer ga uitproberen, tv kan je maandelijks aan-en uitzetten bij t mobile. Bedankt wederom.

Reageer