Beantwoord

Bij zender terug kijken springt naar huidige aflevering

  • 29 September 2019
  • 9 reacties
  • 407 Bekeken

Beste,

Ik kijk geregeld tv via T-mobile tv app.
Nu is het sinds gister dat als ik bij de zender Spike een aflevering wil kijken van afgelopen dagen (iets terug kijken) dat hij naar de huidige lopende programma schiet.
Bijv ik wil Inside the Ambulance kijken van gisteravond. Maar hij springt naar Top Gear dat nu bezig is.
Heel vervelend...
Bij andere zenders (rtl5) doet hij het wel gewoon
icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 4 October 2019, 22:03

Bekijk origineel

9 reacties

Hier heb ik nu ook dus last van, ik kan bijna geen programma terug kijken, springt ie naar het eind of op het huidige programma. Probeer net DNA van gisteravond terug te kijken op SBS6, lukt niet. Trouwens geen enkel programma terug kijken lukt.
Reputatie 7
Badge
Vreemd. We gaan dit uit laten zoeken.
Via gemist op de tv box wel trouwens, net DNA gekeken. Op 3 apparaten geprobeerd via app, lukken allemaal niet.
Hier heb ik nu ook dus last van, ik kan bijna geen programma terug kijken, springt ie naar het eind of op het huidige programma. Probeer net DNA van gisteravond terug te kijken op SBS6, lukt niet. Trouwens geen enkel programma terug kijken lukt.

Ik kan bij RTL5 wel gewoon terug kijken, en gister deed terug kijken het ook gewoon bij RTL4.
Andere zenders nog niet geprobeerd
Vreemd. We gaan dit uit laten zoeken.

Bedankt, ik heb deze vraag ook bij jullie neergelegd via facebook messenger
Als ik nu vandaag op rtl4 op ER klik, krijg ik tell sell, terwijl dr Phil live er op is ....
Reputatie 7
Badge
Het probleem zou nu opgelost moeten zijn. Bij mij lijkt alles weer te werken. Hopelijk bij jullie nu ook? Goed weekend!
Bij mij werkt het weer! Top bedankt
Bedankt bij mij werkt het ook weer

Reageer