Beantwoord

Blokbeeld Leidsche Rijn Utrecht

  • 4 June 2021
  • 8 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 3

L.S.,

De beeldkwaliteit is momenteel heel slecht in Leidsche Rijn 3455.

De digitale blokjes vliegen je om de ogen. Dit is sinds vanmiddag echt extreem.

Veel interferentie op alle(!) kanalen.

Oja, voordat er weer geroepen word dat ik alles moet resetten…… Reeds gedaan!!! Geen verschil. En nee er is ook niets veranderd in de setup.

Het betreft een 1Gbs glas verbinding in LR, 3544, op T-Mobile eigen netwerk (GEEN KPN)

 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 6 June 2021, 12:31

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Bergeend goed dat je dit bij ons aankaart. Ik heb meteen een lijnanalyse uitgevoerd. Zo te zien is de demping van de ONT (witte Media Converter) niet in orde. Hierdoor kan je problemen met zowel de TV als Internet ervaren.Ik wil dit dan ook direct voor je doorzetten naar de technische dienst voor verder onderzoek. Kan je mij het MAC-adres en het serienummer van het modem sturen en ook het serienummer van de Media Converter? Dan gaan ze voor je aan de slag. Alvast bedankt!

Reputatie 3

Hi Demi,

Dank voor je terugkoppeling. 👍

 

Ik dm je de gegevens. 
 

Even ter info. Sinds de storing van gisteren is het nog erger geworden. 
 

Bas

 

Reputatie 7
Badge +8

@Bergeend Yes top, dank je wel! Ik ga de info toevoegen aan het onderzoek. We houden je op de hoogte!

Reputatie 3

@Demi of collega van Demi,

Is er iets uitgevoerd in het achterland?

#durf te vragen

Reputatie 7

Hi @Bergeend, super dat jij er net zo bovenop zit als wij! Mijn collega Demi is lekker op vakantie, dus ik heb in mijn agenda genoteerd om een oogje voor jou in het zeil te houden. Het onderzoek is nog in volle gang. Weet ook dat het enkele dagen kan duren voordat dit volledig is voltooid. Zodra ik hier een update van terugzie, dan laat ik dat gelijk aan jou weten. I’ll keep you posted!

Reputatie 3

Hi @Lisa ,

Bedankt dat je het stokje even overneemt van Demi. 
Kan je me vertellen waarom ik ineens mail krijg om een afspraak te maken met Guidon?

Ik heb nergens met iemand over gesproken al doet het mailtje van jullie dat wel voorkomen dat dat zo is. 
 

Groeten,

Bas

Reputatie 7

Hi @Bergeend, ik heb direct weer een kijkje genomen in jouw profiel! Goed nieuws: Guidion is inderdaad aangestuurd om jouw probleem te verhelpen. Guidion is aangestuurd op basis van het verzoek dat bij hen is ingediend over jouw probleem. Deze oplossing is vlak na mijn reactie naar jou verstuurd, vandaar dat ik hem in de vroege ochtend nog niet had gezien. Ik zie ook dat het onderhand gelukt is om een afspraak in te plannen, helemaal super! Ik hoop dat jij direct verschil merkt zodra de monteur van Guidion is langsgekomen. Als ik jou tot die tijd nog met iets kan helpen, laat het dan vooral weten! 💪

Reputatie 3

:thumbsup:

Reageer