Beantwoord

Blokken (Vught)

  • 9 January 2020
  • 7 reacties
  • 217 Bekeken

Reputatie 3
  • is een King Poster
  • 34 reacties

Ik heb sinds gisteren woensdag avond blokken op de meeste zenders. Dat gebeurde nadat mijn internet uitviel voor kleine 15 min. 

Op zenders zoals Ned1, 2,3 Ziggo Sport, Fox Sports heb ik elke 10 seconden blokken. 

Mijn box is rechtstreeks op mijn modem aangesloten, andere utp kabel ook geprobeerd. 

Modem gereset. 

Ziggo Sport Voetbal doet het prima. 

icon

Beste antwoord door Brian 20 February 2020, 16:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nas9 

Heb je het volgende al geprobeerd?

Tv box van het stroom halen en UTP eruit, modem ook even van het stroom. In geval van glasvezel ook de media converter even van het stroom.

Nadat de modem weer opgestart is sluit dan ook de tv box aan en de UTP pas als de melding verschijnt geen internetverbinding gevonden.

Reputatie 3

Hallo @Nas9 

Heb je het volgende al geprobeerd?

Tv box van het stroom halen en UTP eruit, modem ook even van het stroom. In geval van glasvezel ook de media converter even van het stroom.

Nadat de modem weer opgestart is sluit dan ook de tv box aan en de UTP pas als de melding verschijnt geen internetverbinding gevonden.

Heb ik allemaal geprobeerd. Waarschijnlijk ligt het probleem ergens buiten of aan de kant van T Mobile want mijn broer woont paar straten verder en die heeft het zelfde. Bij is het al 2 maanden bezig... ik vind raar dat ik pas sinds gisteren storing. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nas9,

 

Goed dat je hiermee aan de bel trekt! Ik zie dat een collega Guidion ingeschakeld heeft voor je en dat er een afspraak gemaakt is. De monteur zal er alles aan doen om jouw blokkerige beeld op te lossen, dat weet ik zeker. 

Reputatie 3

Het ligt dus aan T - Mobile zelf en niet binnen. Het is al een maand geleden en het wordt nog steeds niet opgelost, ik ga overwegen om over te stappen naar KPN. De monteur wist ook niet wanneer het opgelost gaat worden. 

Reputatie 7

Hey @Nas9,

Ik zie dat je wonende bent in Vught, in die regio zijn inderdaad bij een aantal huishoudens TV problemen. :disappointed: Onze techneuten zijn hiermee bezig en gaan er alles aan doen om dit issue op te lossen. Ik zou het jammer vinden als je ons hierdoor vroegtijdig zou verlaten. Ben je in het bezit van een Smart TV? In dat geval kun je als tijdelijke noodoplossing gebruik maken van TV Anywhere

Reputatie 3

Hey @Nas9,

Ik zie dat je wonende bent in Vught, in die regio zijn inderdaad bij een aantal huishoudens TV problemen. :disappointed: Onze techneuten zijn hiermee bezig en gaan er alles aan doen om dit issue op te lossen. Ik zou het jammer vinden als je ons hierdoor vroegtijdig zou verlaten. Ben je in het bezit van een Smart TV? In dat geval kun je als tijdelijke noodoplossing gebruik maken van TV Anywhere

Maar wat is het probleem dan, zijn jullie al achter gekomen? Kijk het is nu bijna 3 maanden dat het probleem is begonnen. 

Reputatie 7

Hi @Nas9, we hebben het probleem naar we denken boven water (defecte hardware) en deze wordt vervangen. Met een beetje geluk gebeurt dit vanavond nog, de oplossing is voorhanden! Er loopt ook een ander topic over de problemen in de regio Vight, deze vind je hier.. Om de informatie centraal te houden sluit ik dit topic.