Beantwoord

Blokkerig beeld

  • 2 January 2019
  • 5 reacties
  • 394 Bekeken

Ik heb last van blokkerig beeld. Het is ontstaan na de storing van een paar weken geleden. Het is op beide tv's. En vandaag een chat gehad met t-mobile van haar moest ik het modem van het stroom moest halen met de netwerkkabel er uit. Daarna viel de chat weg. Het heeft alleen niks geholpen. Niks vervelender dan een slechte beeld waar je veel voor betaald.
icon

Beste antwoord door Piotr 8 January 2019, 11:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hey @gijsteunissen,

Dat is zeker geen pretje! Heb je ook al gekeken in dit topic? Daar staan tal van tips waarmee je dit probleem kunt verhelpen. Ik hoor graag of het heeft geholpen.
Ik heb al die dingen al geprobeerd. Maar het wordt in de avond alleen maar erger. Er komt nu een monteur om het modem te verwisselen. Want in de avond tv kijken is bijna onmogelijk. We hebben nu maar netflix aangeschaft. Kunnen we nog normaal tv kijken.
Reputatie 7
Hi @gijsteunissen, goed om te horen dat we al een monteur ingeschakeld hebben, laat zeker nog even weten hoe het af is gelopen!
De monteur is geweest en een nieuw modem gekregen. Maar er is nog steeds Blokkerig beeld en zeer slechte wifi. Wat een aanfluiting is t-mobile thuis
Reputatie 7
Badge +5
Hoi Gijs, sorry voor mijn late reactie! Jouw bericht is er tussendoor geglipt. Ik hoop natuurlijk dat je ondertussen van scherp beeld aan het genieten bent! ☺️ Heb je nog last van het blokkerige beeld? Laat het mij dan weten!

Reageer