Beantwoord

blokkerig beeld

  • 13 April 2020
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Wederom al dagen blokkerig beeld van de eerste 10 zenders. T mobile doe er aub iets aan want heb alles al geprobeerd en ben we een beetje klaar mee. Dit is geen reclame en als we niets aan gebeurd stap ik weer terug naar mijn oude provider. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 April 2020, 23:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Whiteman 

Wat voor een abonnement heb je glasvezel of DSL? Indien DSL heb je een goede snelheid? (Tv neemt ongeveer 8 Mbit). Voor het beste resultaat sluit je de tv box direct aan op je modem en niet via een switch of adapter bijvoorbeeld.

Heb je daarnaast ook alle andere handeling uitgevoerd zoals mediaconverter en/of modem voor even stroomloos halen, tv box ook en netwerkkabel verwijderen en nadat alles weer is opgestart ook je tv box aansluiten en netwerkkabel pas als erom gevraagd wordt?

Reageer