Beantwoord

Blokkerig beeld bij beide kastjes

  • 1 November 2018
  • 2 reacties
  • 417 Bekeken

Hoi,

Ik zie dat jullie al meerdere meldingen hebben gehad. Maar ook ik heb alle stappen doorlopen (bij beide kastjes) om alles te resetten, maar nog steeds geen verbetering. Het begint mij nu ongelofelijk te storen. Dus ik hoop dat hier gauw een oplossing voor komt..
icon

Beste antwoord door Sander 1 November 2018, 10:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @Patrick23

We krijgen meldingen binnen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Gelukkig is het probleem opgelost. Rond 15u konden alle TV Boxen weer een scherp en stabiel beeld tonen. Bedankt voor je geduld!

Reageer