Beantwoord

blokkerig beeld en soms zelfs vastlopen.

  • 25 August 2020
  • 4 reacties
  • 261 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

ik heb tv, internet thuis en al een tijdje last van blokkerig beeld op verschillende zenders. Vandaag had ik zelfs een vastloper en heb de modem aan/uit gezet.

wat betreft het blokkerig beeld, ik heb de hele riedel afgewerkt.

utp kabel direct van het modem naar de tv. tv box gewisseld met boven, tv box harde reset, modem spanningsloos incl. opstarten tv box en als laatste harde reset van de modem. HDMI kabel tv box naar tv vervangen. Het blokkerig blijft (overigens niet continue).

Mag ik concluderen dat wellicht het modem (Zyxel) niet goed functioneert?

p.s. tv box zonder opname functie

icon

Beste antwoord door Brian 28 August 2020, 11:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als u al bent overgezet naar het nieuwe platform kan het ook zijn dat u van 1080i/50Hz bent overgezet naar 1080p/60Hz  en meer klanten hebben nu last van blokkerig en stroperig beeld, er word aan gewerkt.

Als u al bent overgezet naar het nieuwe platform kan het ook zijn dat u van 1080i/50Hz bent overgezet naar 1080p/60Hz  en meer klanten hebben nu last van blokkerig en stroperig beeld, er word aan gewerkt.

Is dit een aanpassing waarvan de klant niet op de hoogte hoeft te zijn? Is de aanpassing gerelateerd aan cloudopname? Ik heb namelijk geen bericht ontvangen.

Reputatie 7

Hi @jabe57 We zijn op dit moment ons nieuwe TV platform T-Mobile TV aan het uitrollen. Je ontvangt hier van te voren wel een e-mail over zodra je overgezet wordt. Als je wil dan kijk ik op afstand met je mee, stuur mij hiervoor dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer.

Reputatie 7

Bedankt voor de informatie @jabe57, we gaan een monteur langs sturen om de TV problemen te verhelpen! 

Reageer